Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Uusi Scanvarm on maailman ensimmäinen täysin Suomen rakennusmääräyksiä vastaavasti valmistettu poistoilmalämpöpumppu.

Scanoffice Oy

Julkaistu: 22.05.2014 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Nykyiset markkinoilla olevat poistoilmalämpöpumput on lähtökohtaisesti suunniteltu Ruotsin rakennusmääräysten mukaan.
Ruotsissa markkina on suuri ja pientalojen uudisrakentajista noin 90 % valitsee lämmitysmuodokseen poistoilmalämpöpumpun. Ruotsin rakennusmääräyksissä on ilmanvaihdossa huomattavasti pienemmät ilmamäärävaatimukset.  Esimerkiksi  Suomessa voimassa olevaa 30%:n ilmamäärien tehostusta ei ole Ruotsin määräyksissä ollenkaan.

Scanvarm poistoilmalämpöpumppu täyttää kaikki Suomessa rakennettavien pientalojen tarpeet. Ilmamäärät ovat erinomaisella tasolla ja lämmitysteho on invertteriohjatulla kompressorilla jopa 6,5 kw. Teho riittää lämmittämään tehokkaasti ja edullisesti koko rakennuksen tilat,  ilmanvaihdon tuloilman sekä lämpimän käyttöveden. Laite vastaa maalämpöpumpulla saavutettavaa kustannustehokkuutta huomattavasti alhaisemmalla hankintakustannuksella. Erillistä ilmanvaihtokonetta ei ole tarpeen hankkia, koska Scanvarm poistoilmalämpöpumppu toimii samalla myös talon ilmanvaihtolaitteena.

Lisätietoja tuotteesta:  Pasi Hirvijärvi, p. 040-5353415, pasi.hirvijarvi@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa lämpöpumppu- sekä LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.