Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Uusi Galaxy Note 10.1 – tehoa ja kauneutta

Samsung Electronics Nordic

Uusi Galaxy Note 10.1 – tehoa ja kauneutta

Julkaistu: 04.09.2013 klo 20:33
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Uusi Galaxy Note 10.1 – tehoa ja kauneutta

Samsung Galaxy Note 10.1 (2014 Edition) -tabletilla käyttäjä saa aikaan entistä enemmän.

Berliini, Saksa – 4. syyskuuta 2013 – Samsung julkisti tänään Galaxy Note 10.1 2014 Edition -tabletin, joka vapauttaa käyttäjän luovuuden ja tehokkuuden. Alkuperäisen Galaxy Note 10.1 -tabletin muotoilua on kehitetty ohuemmaksi ja kevyemmäksi. Laitteen muotoilussa huomion kiinnittää uudenlainen, kuvioitu ja ommeltu takakansi

Mukavampi katselukokemus, tehokkaampaa työskentelyä

Suureen ja tarkkaan näyttöön on pakattu neljä kertaa enemmän pikseleitä kuin alkuperäiseen Note 10.1 -tablettiin. Lehtimäinen käyttöliittymä mahdollistaa sisältöjen helpon ja selkeän järjestelyn. Galaxy Note 10.1 2014 Edition soveltuu niin videoiden katsomiseen kuin lehtien ja e-kirjojen lukemiseen.

Multi Window -toiminto mahdollistaa saman sovelluksen käytön kahdessa ikkunassa samanaikaisesti. Sisältöjä voi siirtää ikkunasta toiseen S Pen -kynällä vetämällä. Pen Window mahdollistaa uuden ikkunan avaamisen piirtämällä sellaisen mihin tahansa kohtaan näyttöä. Ikkunaan voi avata vaikka Youtube-soittimen tai taskulaskimen.

Paranneltu S Pen ja S Note

Tabletissa on myös Galaxy Note 3:sta tutut parannellut S Pen -toiminnot, kuten Action Memo, Scrapbook, Screen Write ja S Finder. Yhdistettynä tabletin suureen näyttöön ne tarjoavat käyttäjälle paljon mahdollisuuksia luovuuteen.

S Note -sovelluksessa on päivitetty, entistä intuitiivisempi ja helpompi käyttöliittymä. S Pen kynän avulla on helppo tehdä käsinkirjoitettuja muistiinpanoja. Easy Chart -ominaisuus muuttaa kynällä piirretyt kuvat tarkoiksi kaavioiksi ja kuvaajiksi. Muistiinpanot on helppo jakaa Twitter-seuraajille päivitetyn ja laitteelle optimoidun Twitter-sovelluksen kautta.

Galaxy Note 10.1 2014 Edition -tabletissa on KNOX-ratkaisu, joka mahdollistaa arkaluontoisten ja tärkeiden sovellusten ja tiedostojen käytön suojatussa ympäristössä. Se jakaa laitteen työ ja vapaa-ajan profiileihin, ja tekee siitä erinomaisen BYOD-laitteen (Bring-Your-Own-Device).

Galaxy Note 10.1 (2014 Edition) on saatavilla vuoden kolmannen neljänneksen aikana.

Galaxy Note 10.1 (2014 Edition) on nähtävillä Samsungin messualueella #20, IFA 2013 -messuilla 6.-11. syyskuuta, Lisätietoja ja tuotekuvia on saatavilla osoitteessa www.samsungmobilepress.com tai m.samsungmobilepress.com

Galaxy Note 10.1 2013 Edition on S Pen -kynällä varustettu tabletti. 10-tuumainen näyttö (2560X1600), Android 4.3 -käyttöjärjestelmä (Jellybean). 1,9/2,3 GHz neliydinprosessori ja 3GB RAM-muistia. Kaksi kameraa. Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 & 5 GHz), Wi-Fi Direct, AllShareCast, BT4.0, USB2.0, 16/32/64 Gt muistia ja muistikorttipaikka (microSD) jossa tuki 64 gigatavun korteille. 8220 mAh akku.

Seuraa Samsungia IFA-messuilla:
www.samsungifa2013.com

www.facebook.com/SamsungSuomi

Pressikontakti IFA-messuilla:

Lasse Pulkkinen OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630049

Testilaitteet medialle: SamsungPR@osg.fi; 0400-630049

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon