Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » SamsungKNOX turvaa yrityksesi tiedon ja työntekijän yksityisyyssuojan

Samsung Electronics Nordic

SamsungKNOX turvaa yrityksesi tiedon ja työntekijän yksityisyyssuojan

Julkaistu: 25.02.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Työ ja vapaa-aika ovat eroteltu turvalliseksi kokonaisratkaisuksi.

Barcelona 25. helmikuuta 2013 – Samsung esitteli tänään Mobile World Congressissa Android-pohjaisen SamsungKnox-palvelun, joka tarjoaa korkean tietoturvan ja kokonaisvaltaisen ratkaisun yrityksen Bring Your Own Device (BYOD) -strategiaan.

Turvallisuus ja yksityisyys ovat haaste etenkin yrityksille, joissa omia älypuhelimia käytetään yhdessä yrityksen järjestelmien kanssa. SamsungKNOX tarjoaa sovellustason ratkaisun, jossa salattu työinformaatio voidaan fiksulla tavalla erottaa työntekijän henkilökohtaisesta mobiilisisällöstä häiritsemättä tämän yksityisyydensuojaa.

Ratkaisu tukee Security Enhanced (SE) Android -tekniikkaa ja tiedon salausmenetelmiä, jotka turvaavat yrityksen tiedot ja sovellukset mahdollisilta vuodoilta. SamsungKnox on yhteensopiva olemassa olevien teknikoiden, kuten MDM:n, VPN:n ja ActiveDirectoryn kanssa. Täysin uudenlainen ratkaisu tarjoaa turvallisuutta ja käyttömukavuutta yrityksille, jotka haluavat toteuttaa ja hallita BYOD-strategioitaan.

Aloitusnäytöllä olevasta SamsungKNOX-kuvakkeesta käyttäjälle avautuu valikoima työkäyttöön tarkoitettuja sovelluksia, kuten työsähköposti, kontaktit, kalenteri, FTP-, CRM- ja myyntijärjestelmäsovellus. SamsungKNOX tarjoaa automaattisen palvelun, joka on integroitu nykyiseen Android-ekosysteemiin. Validoitu tietoturva on saavutettu ilman muutoksia lähdekoodiin. Sovelluskehittäjien ei tarvitse erikseen kehittää sovelluksia, joissa on FIPS-yhteensopiva VPN, on-device-salaus, Enterprise Single Sign On (SSO) ja Active Directory-tuki sekä SmartCard-tekniikaan perustavaa moniosainen todennus. SamsungKNOX tarjoaa kaiken.

SamsungKNOX tulee saataville Galaxy-tuotevalikoimaan vuoden 2013 toisella neljänneksellä.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Testilaitteet: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 227 000 työntekijää 75 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on yli 143 miljardia Yhdysvaltain dollaria.  Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon