Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung tuo vapautta ja hauskuutta liikkumiseen Gear Fit2 ja Gear IconX -uutuuksilla

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 03.06.2016 klo 10:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

GPS-urheiluranneke ja langattomat korvanappikuulokkeet auttavat ihmisiä liikkumaan arjessa.

Espoo 3.6.2016 –Samsung jatkaa urheilullisen elämän helpottamista esittelemällä Gear Fit2- ja Gear IconX-uutuudet. Molemmat tuotteet on suunniteltu erityisesti liikkumiseen ja se näkyy myös laitteiden ominaisuuksista.

Gear Fit2 on sisäänrakennetulla GPS:llä ja sykemittarilla varustettu urheiluranneke, joka tuottaa tarkkoja mittaustuloksia ja antaa liikkujalle reaaliaikaista palautetta suorituksesta. Gear IconX tarjoaa käyttäjälle langattomat korvanappikuulokkeet, jotka mittaavat suoritusta ja antavat liikkujalle palautetta treenistä. Molemmat uutuudet on optimoitu monen tasoisille liikkujille, joten ei ole väliä treenaako käyttäjä maratonille vai harrastaako hän vain iltakävelyitä.

– Terveelliset elämäntavat ovat tärkeitä elämästä nauttimisen kannalta. Uudet tuotteemme auttavat tehostamaan olemassa olevia rutiineja ja tekevät liikkumisesta hauskempaa. Gear Fit2 ja Gear IconX vastaavat näihin tarpeisiin ja ne auttavat ihmisiä saamaan enemmän irti jokapäiväisestä elämästä, sanoo Samsungin Head of IM & Telecom Antti Holopainen.

Gear Fit2: Edistyneet fitness-ominaisuudet

• Virtaviivainen, ergonominen ja ohut muotoilu, joka on suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön.
  • Kaareva Super AMOLED -kosketusnäyttö, jolta on helppo seurata oman hyvinvoinnin kehitystä sekä tarkistaa ja vastata niin ilmoituksiin kuin tekstiviesteihin.
  • Sisäänrakennetut GPS- ja HRM-anturit tarjoavat tarkkaa aktiivisuuden seurantadataa, joka soveltuu kaikenlaisiin elämäntapoihin.
  • Activity tracking -toiminto mahdollistaa seurantatietojen keräämisen ilman manuaalista aktivointia riippumatta siitä, harrastatko kävelyä, pyöräilyä, kuntosoutua vai lenkkeilyä elliptisellä koneella.
  • Helppo aktiivisuusdatan synkronointi S Health -sovelluksen ja eri kuntoilusovellusten välillä. Gear Fit2 tarjoaa Step Challenges -haastetehtäviä, joilla voi innostaa ja haastaa ystäviä liikkumaan.
  • Musiikkisoitin, jonka avulla käyttäjät voivat keskittyä treeniin ilman mobiililaitetta.

Gear IconX: Helppo ja langaton kuuntelukokemus

• Kevyet ja mukavasti korviin istuvat langattomat nappikuulokkeet aktivoituvat, kun kuulokkeet laitetaan korviin. Mukana tulee kolmet erikokoiset vaihtopäät.
  • Nappikuulokkeet tallentavat seuranta- ja aktivisuusdataa mukaan lukien matkan pituus, nopeus, kesto, syke ja kulutetut kalorit. Kerätty data synkronoituu automaattisesti S Health -sovelluksen kanssa.
  • Voice Guide -ominaisuus antaa välittömän puhutun palautteen harjoituksen edistymisestä ja samalla mahdollistaa ilman erillislaitteita toimivan musiikinkuuntelukokemuksen.
  • Bluetooth-tuki ja sisäinen tallennustila, johon mahtuu peräti 1000 mp3-musiikkikappaletta, joita voi valinta ja vaihtaa napauttamalla ja pyyhkäisemällä kuulokkeita.

Gear Fit tulee myyntiin 10.6. suositushintaan 220 euroa.

Gear IconX tulee myyntiin myöhemmin kesällä suositushintaan 250 euroa.

Lisätietoa osoitteissa:

www.samsungmobilepress.com ja news.samsung.com/galaxy.

Viralliset julkaisutrailerit:

Gear Fit2: https://www.youtube.com/watch?v=SHK5SAHj1ZE

Gear IconX: https://www.youtube.com/watch?v=_Qto3jm36Tw

Samsung Gear Fit2 -tekniset tiedot:

Display

OS

TIZEN

Additional Features

Notifications (SNS, call, email, applications, schedule)

Black, blue and pink

Small (Size of the wrist: 125 ~ 170mm)

Large (Size of the wrist: 155 ~ 210mm)

IP68 certified (up to 30 minutes in up to 1.5m of water)

Standalone music player

Audio

Audio formats: MP3, WMA, WAV, AAC, M4A, AMR, AWB, OGG, OGA, 3GA

Samsung Gear IconX -tekniset tiedot:

Memory

4 GB / up to 1,000 songs

Connectivity

Bluetooth® v 4.1

Sensor

Accelerometer, HR, Capacitive Touch

Dimension

Earbud: 18.9 (W) x 26.0 (D) / Case: 92.0 (W) x 35.3 (D)

Weight

Earbud: 6.3g per earbud / Case: 52g

Battery

Earbud: 47mAh / Charging Case: 315mAH

Compatibility

Android 4.4/ RAM 1.5 GB

Speaker

Dynamic Driver

Microphone

2ea per earbud

Additional Features

Black, blue and white

Splash resistant (P2i Nano Coating)

Standalone music player

Voice guide (available in 15 languages)

Audio

Audio formats: MP3, WMA v9, WAV, AAC, M4A

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot ja testilaitteet: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: http://news.samsung.com/global/

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki