Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung panostaa ruoanlaittoon

Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung panostaa ruoanlaittoon

Samsung täydentää mallistoaan ja esittelee 80-senttisen induktiokeittotason

Espoo 4. heinäkuuta 2013 – Samsung esittelee uusimman lisäyksenkeittiömallistoonsa – 80 cm leveä induktiokeittotaso tarjoaa enemmän tilaa ruoanlaittoon. NZ84F7NC6AB-tasossa on kaksi pyöreää keittoaluetta ja pitkämäinen multi-zone-alue, jonka kahta lämmityspintaa voi käyttää yhdessä tai erikseen. Alueelle sopii hyvin kalakattila, ovaali pata tai kaksi pienempää kattilaa. Iso, pyöreä keittoalue sopii erityisesti isoille pannuille ja kattiloille. Illallinen syntyy sillä nopeasti isommallekin joukolle.

Liukusäätimen avulla kokki pystyy hallitsemaan keittotason lämpötiloja helposti kosketuspaneelista. Tasossa on myös erillinen toiminto ruoan lämpimänä pitämiseen. Pause-toiminto varmistaa, ettei mikään pala pohjaan sillä välin, kun kokki käy esimerkiksi avaamassa oven illallisvieraille. Quick Stop -toiminto mahdollistaa koko tason kytkemisen pois päältä yhdellä napinpainalluksella.

Tekniset tiedot: EAN 8806085630321, Induktiokeittotaso, 4 levyä ja mahdollisuus multi-zone-toimintoon (1+1), kaikissa boost-toiminto. Liukusäädin, oma toiminto ruoan lämpimänä pitämiseen. Lapsilukko, Pause-toiminto, Quick Stop. Ajastin (99 min). 15 tehotasoa + boost-taso. LED-näyttö. 7,2 kW. Mitat 800x520x56 mm, paino 15,5 kg. Suositushinta 1200 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Raine Lindqvist, myyntipäällikkö, kodinkoneet, r.lindqvist@samsung.com, p. 040 707 8747

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon