Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Gear S2 -kello huomenna kaupoissa

Samsung Electronics Nordic

Samsung Gear S2 -kello huomenna kaupoissa

Julkaistu: 05.11.2015 klo 10:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin Gear S2:n myynti alkaa 6. marraskuuta.

Espoo, 5. marraskuuta, 2015 – Samsungin uusi Gear S2 saapuu Suomen kauppoihin huomenna perjantaina 6. marraskuuta. Pyöreällä näytöllä ja intuitiivisella käyttöliittymällä varustettu älykäs kello on kevyt ja sopiva kumppani joka tilanteeseen.

Gear S2:ssa on uniikki pyörivä kellokehä, jolla voi luontevasti ohjata monia kellon toimintoja. Kellokehän lisäksi kosketusnäyttö sekä koti- ja takaisin-näppäimet tekevät Gear S2:n käytöstä helppoa. Sirossa vain 11,4 millimetrin paksuisessa kellossa on 1,2-tuuman super AMOLED-näyttö (360 x 360). Kello toimii kaikkien Android-puhelinten kanssa, joissa on vähintään 1,5 GB keskusmuistia ja Android 4.4 tai uudempi.

Tizen OS -käyttöjärjestelmällä varustetussa kellossa riittää virtaa kahdeksi tai kolmeksi päiväksi. Gear S2 on saatavilla kahtena eri versiona. Nahkarannekkeella varustettu musta Gear S2 classic on hienostunut ja ajaton. Gear S2 sopii urheilullista ja minimalistista muotoilua arvostavalle käyttäjälle.

Kellosta voi tehdä omannäköisen muokkaamalla kellotaulusta itselleen mieleisen ja vaihtamalla helposti rannekkeen tilanteeseen sopivaksi.

Suositushinnat: GearS2: 349 euroa, Gear S2 classic: 399 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Antti Holopainen, Head of IM, a.holopainen@samsung.com, p. 040 803 5476

Simo Arvo, OS/G Viestintä, Simo Arvo, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon