Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Galaxy View – kaikkien aikojen suurin Samsung-tabletti

Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy View – kaikkien aikojen suurin Samsung-tabletti

Julkaistu: 29.10.2015 klo 12:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Modernille televisionkatsojalle suunniteltu tabletti

Espoo 29. lokakuuta – Samsung esittelee täysin uudenlaisen tabletin, Samsung Galaxy Viewn. Kyseessä on markkinoiden suurin kosketusnäytöllinen Android-tabletti. Suuri näyttö ja riittoisa akkukesto tekevät siitä täydellisen suoratoistosisällöstä nauttimiseen.

– Pyrimme jatkuvasti tarjoamaan asiakkaillemme uusia kokemuksia uudenlaisten tuotteiden muodossa. Galaxy Viewn suunnittelutyön aikana tutkittiin, miten nuoret käyttäjät kuluttavat viihdettä mobiililaitteiltaan. Tuloksena syntyi täysin uudenlainen tuote, joka on suunniteltu erityisesti liikkuvan kuvan ja suoratoistoviihteen nauttimiseen, sanoo Samsungin IM myyntipäällikkö Antti Holopainen.

TV 2.0 – Tabletti, jolla on TV:n parhaat puolet

Galaxy View on suunnattu ihmisille, jotka eivät katso televisiota perinteisellä tavalla. Se on ihanteellinen ihmisille, joille tv:n katselu ei ole sidottu yhteen paikkaan. Galaxy Viewn avulla tv-katselukokemus kulkee kotona kätevästi huoneesta toiseen ja vaikka mukaan matkalle. Takakuoreen integroidun jalan ansiosta tabletin voi pystyttää vaikkapa keittiötasolle. Galaxy View on täydellinen viihdelaite auton takapenkille ja ihanteellinen mökki-tv.

– Tiedämme, että suomalaiset haluavat suoratoistaa elokuvia, sarjoja ja musiikkia entistä enemmän. Samsungin Techonomic-kuluttajatutkimuksen mukaan maksullisten suoratoistopalveluiden käyttö on Euroopassa kasvanut 400 prosenttia vuodesta 2014. Galaxy View sopii erinomaisesti juuri suoratoistopalveluiden aktiivikäyttäjille, jatkaa Holopainen.

Luotu viihdyttämään

Galaxy Viewn näyttö on optimoitu liikkuvan kuvan katsomiseen. Tästä osoituksena ovat muun muassa 18,4 tuuman näyttö sekä räätälöity aloitusnäyttö, jolta pääsee nopeasti kaikkiin suosituimpiin suoratoistopalveluihin. Laitteen suunnittelussa keskityttiin erityisesti siihen, että laite pystyy tarjoamaan aina mahdollisimman hyvän viihdekokemuksen käyttötavasta ja -paikasta riippumatta. Esimerkillisenä osoituksena tästä ovat laitteen stereo-kaiuttimet, jotka ovat todella tablettilaitteeksi poikkeukselliset. Lisäksi Galaxy Viewssä on riittoisa akku, joka tarjoaa peräti 8 tuntia videonkatselua yhdellä latauskerralla.

Tekniset tiedot:

Galaxy S Viewssä on 18.4 tuuman FullHD-näyttö (1920 x 1080), 1.6 Ghz:n Octa-core-suoritin ja Android 5.1 (Lollipop) -käyttöjärjestelmä. Laitteessa on 32 GB sisäinen tallennustila, MicroSD-tuki (128 GB asti), 2.1 megapikselin etukamera ja 5700 mAh:n akku. Yhteysominaisuuksiin lukeutuvat: 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, VHT80,Wi-Fi Direct ja Bluetooth®4.1.

Samsung Galaxy View ehtii joulumyyntiin ja suositushinnat Wifi- ja LTE-malleille ovat:

Galaxy View Wifi: 749 euroa
Galaxy View LTE: 849 euroa

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä,Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki