Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Galaxy S4:n myynti alkaa lauantaina 27. huhtikuuta

Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy S4:n myynti alkaa lauantaina 27. huhtikuuta

Julkaistu: 24.04.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin lippulaivapuhelimen Galaxy S4:n myynti alkaa Suomessa tulevana lauantaina. Neljännen sukupolven Galaxy S on kumppani, joka todella ymmärtää, mikä on tärkeintä elämässä. Uutuusominaisuuksiin lukeutuu muun muassa toimintoja, jotka auttavat käyttäjää pitämään huolta itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Uutukainen on tottakai myös varustettu uusimmilla teknisillä herkuilla, kuten viiden tuuman FullHD-näytöllä. Tutustu tarkemmin Galaxy S4 -älypuhelimeen täällä

Lataa täältä GS4-tuotekuvat (mukana myös lifestyle-kuvia laitteesta)

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy S4 on maailman ensimmäinen viisituumaisella FullHD (1920x1080) Super Amoled -näytöllä (441 ppi) varustettu älypuhelin. Uusi Gorilla Glass 3 estää näytön naarmuuntumisen ja tekee siitä entistä kestävämmän Puhelimessa on automaattitarkennuksella varustettu 13 megapikselin kamera, 2 megapikselin etukamera ja se tallentaa Full HD -videoita. Paino 130 grammaa. Mitat 136,6 x 69,8 x 7,9 mm. Käyttöjärjestelmä Android 4.2.2 (Jellybean. Prosessori 1,9 GHz quad-core / 1,6 GHz octa-core. Akku 2 600 mAh. NFC, Bluetooth 4.0 ja infrapuna-led. 16/32/64 GB tallennustilaa, microSD-korttipaikka (tuki 64 GB), 2 GB ram-muistia. Galaxy S4 on lanseerauksen aikaan saatavillamustana ja valkoisena. Myöhemmin tämän vuoden aikana puhelin tulee kauppoihin myös muissa väreissä. Laitteen myynti alkaa 27. huhtikuuta 2013 ja sen suositushinta on 699 euroa.
Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 040 860 4420
Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750
Testilaitteet (medialle): Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049