Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Galaxy S4 saatavilla 4G+ -mallina

Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy S4 saatavilla 4G+ -mallina

Julkaistu: 18.10.2013 klo 10:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Suomeen nopeampi versio Samsungin Galaxy S4 -lippulaivapuhelimesta

Espoo, 18. lokakuuta 2013 – Samsung tuo Suomeen 4G+-yhteydellä varustetun entistä nopeamman Galaxy S4 -älypuhelimen. Uusi malli ymmärtää edeltäjänsä tavoin mikä on käyttäjälle tärkeintä.

4G+-yhteydellä varustettu Galaxy S4 varmistaa entistä nopeammalla suorittimella ja sutjakammalla tiedonsiirtonopeudella, että arki sujuu sulavasti. Kavereiden kanssa viestiminen, videoiden katsominen ja netissä surffaaminen on entistä nopeampaa.

Laitteen muotoilu on saanut inspiraationsa luonnosta. Kevyt ja ohut laite on ulkoisesti identtinen alkuperäisen GS4:n kanssa. Tehokas akku varmistaa, että puhelinta voi käyttää pitkään yhdellä latauksella.

- Samsung tekee kovasti töitä saattaakseen uuden tekniikan kaikkien saataville. Galaxy Note 3 on nopein puhelimemme prosessoritehon ja tiedonsiirtonopeuden mukaan mitattuna. Nyt tuomme samat tehot myös Galaxy S4 -sarjan puhelimeen ja samalla säilytämme alkuperäisestä GS4-puhelimesta tutut ja kiitellyt ominaisuudet, sanoo Samsungin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

4G+-yhteydellä varustettu Galaxy S4 tunnistaa käyttäjän kasvot, äänen ja liikkeet, joten sitä voi ohjata puhelimeen koskematta. Nettisivuja ja valikoita voi vierittää katseella. Musiikkikappaletta voi vaihtaa ja puheluihin vastata pyyhkäisemällä kädellä näytön yli.

Älypuhelin mahdollistaa elämän ja arjen jakamisen lähimmäisille missä vaan. Samsung Link -toiminto mahdollistaa musiikin, valokuvien ja pelien jakamisen lähellä oleville ystäville ilman Wi-Fi:ä tai matkapuhelinverkkoyhteyttä.

Samsung Galaxy S4 with 4G+ -puhelimessa on 2,3 GHz:n neliydinsuoritin ja mahdollisuus nopeampaan tiedonsiirtoon 4G Cat4 (150/50Mbps) -yhteydellä. 5-tuumainen 411 ppi:n Full HD (1920x1080) super AMOLED -näyttö, jossa Gorilla Glass 3 -lasi. 13 megapikselin kamera ja 2 megapikselin etukamera ja mahdollisuus full hd -videokuvan tallennukseen. Paino 130g. Mitat 136,6 x 69,8 x 7,9 mm. Android 4.2.2 (Jelly Bean). 2600 mAh:n akku. NFC, Bluetooth 4.0 ja infrapunalähetin. 16/32/64 GB muistia, microSD-korttituki (64 GB asti), 2 GB ram-muistia. Saatavilla mustana, valkoisena ja ruskeana marraskuussa 2013. Suositushinta 680 euroa.

Testilaitteet medialle: SamsungPR@osg.fi; 0400-630049

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon