Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung esitteli CES-messuilla maailman ensimmäisen kaarevan OLED TV:n

Samsung Electronics Nordic

Samsung esitteli CES-messuilla maailman ensimmäisen kaarevan OLED TV:n

Julkaistu: 09.01.2013 klo 16:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung esitteli CES-messuilla maailman ensimmäisen kaarevan OLED TV:n

Samsungin kaareva OLED TV tarjoaa mukaansatempaavan katseluelämyksen luoden panoraama-efektin

LAS VEGAS – Samsung Electronics Co., Ltd. esitteli tänään Las Vegasin CES 2013 -kuluttajaelektroniikkamessuilla kaarevan OLED TV:n, joka tarjoaa koteihin täysin uudenlaisen innovaation. OLED-paneeli on kaareva, joten se luo kuvaan syvyyttä ja tarjoaa entistä elävämmän katselukokemuksen.

Katsojat tulevat vakuuttumaan myös kaarevan OLED TV:n luomasta mukaansatempaavasta panoraama-efektistä, jota ei tavallisilla litteillä televisioilla pystytä toistamaan. Erityisesti luonnossa kuvattua materiaalia OLED-televisiosta ihastellessaan, katsojat tuntevat olevansa kuin keskellä kaunista maisemaa.

Näyttöteknologian kehittämisen asiantuntijana Samsung on optimoinut kaarevan OLED TV:n kuvanlaadun tarjoamaan miellyttävän katselukokemuksen. Silmä lepää Samsungin OLED TV:n kaarevassa kuvassa, koska etäisyys kuvasta ei muutu vaikka katselukulmaa vaihtaisikin.

– Samsung haluaa luoda televisioihin innovaatioita, jotka ylittävät kuluttajien odotukset ja toiveet. Perinteidemme mukaan jatkamme Samsungin televisioiden kehittämistä esittelemällä tasaiseen tahtiin uusia innovaatioita, jotka vievät tuotteemme jopa pidemmälle kuin maailman ensimmäinen kaareva OLED TV, Samsungin Visual Display Business varatoimitusjohtaja HS Kim sanoo.

Seuraa Samsungia CES-messuilla:
Vieraile Samsungin osastolla numero 12004 CES 2013 -messuilla, Central Hall, Las Vegas Convention Center (sisäänkäynti C4).

Mikrosaitti:   http://www.samsungces.com

Mobiilisivu:   http://m.samsungces.com

Livestream:   http://global.samsungtomorrow.com

Youtube:       http://youtube.com/SamsungTomorrow

Facebook:     http://www.facebook.com/samsungsuomi

* Kaikki tässä tiedotteessa esitellyn tuotteen toiminnot, ominaisuudet ja tekniset tiedot voivat muuttua ilman eri ilmoitusta.

Lehdistökontakti Las Vegasissa:

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@samsung.fi, p +358 (0)400 630 049

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p +358 (0)40 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja System LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki