Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung esittelee mustan Galaxy S4:n ja Galaxy S4 minin

Samsung Electronics Nordic

Samsung esittelee mustan Galaxy S4:n ja Galaxy S4 minin

Julkaistu: 12.02.2014 klo 09:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Helsinki, 12. helmikuuta 2014 – Samsung Galaxy S4 ja S4 mini saavat uudistetun ilmeen. Kokonaan mustat Black edition -mallit sujahtavat näyttävästi iltapuvun tai nahkatakin taskuun. Laitteiden takakansissa on nahkamainen rakenne, joka näyttää tyylikkäältä ja istuu tukevasti käteen.

-       Muotoilu on äärimmäisen tärkeä osa Samsungin tuotefilosofiaa. Pyrimme jatkuvasti kehittämään laitteita, jotka sopivat jokaisen tyyliin ja budjettiin. Galaxy S4 Black edition tuo entistä enemmän valinnanvaraa S4-mallistoon ja Black edition -laitteet erottuvat näyttävästi joukosta, toteaa Samsungin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Galaxy S4 ja Galaxy S4 mini Black edition tulevat myyntiin maaliskuun aikana ja niiden suositushinnat ovat:
629 € / 379 €.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäälikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pukkinen@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon