Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung esittelee energiatehokkaat kuivausrummut

Samsung Electronics Nordic

Samsung esittelee energiatehokkaat kuivausrummut

Julkaistu: 26.09.2013 klo 14:47
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin uudet kuivausrummut käyttävät lämpöpumpputekniikkaa, joka säästää luontoa ja lompakkoa.

Helsinki, 26. syysuuta 2013 – Samsung laajentaa kuivausrumpuvalikoimaansa lämpöpumpputekniikalla varustettuihin kuivausrumpuihin Pohjoismaiden markkinoille.

Samsung DV90F5E6HGW/EE hyödyntää lämpöpumpputekniikkaa. Se kierrättää lämpöenergiaa pyykin kuivaukseen ja raikastukseen. Tekniikka puolittaa kuivausrummun energiankulutuksen. Se säästää lompakkoa ja antaa vaatteiden kuivua hellävaraisemmin. Kuivausrumpu sopii niin omakotitaloon kuin kerrostaloasuntoonkin. Siinä on oma ilmanvaihtojärjestelmä, minkä ansiosta kone voidaan sijoittaa ahtaisiinkin tiloihin.

Koneessa on myös uusi Smart Check -vianetsintätoiminto. Ongelmatilanteet selvitetään niin, että älypuhelimella skannataan kuivausrummun näytöllä ilmoitettu koodi. Smart Check -toiminto kertoo, onko ongelma itse korjattavissa vai pitääkö kutsua huolto paikalle. Vianmääritys on helpompaa kuin koskaan.

Samsungin DVXXF5EXHGW-malliston kuivausrummut ovat heti saatavilla ja niiden suositushinnat ovat: 7 kg:n malli 800 €, 8 kg:n malli 900 €, ja 9 kg:n malli 1000 €.

Tekniset tiedot: Samsung DVXXF5EXHGW on lämpöpumpputekniikkalla varustettu kuivausrumpu. Energialuokka A + +. Kuivauskapasiteetti 7-9 kg. Graafinen Led-näyttö, sisävalaistus ja pyyheteline. Oven kätisyys on vaihdettavissa. Smart Check ja Clean Alarm -toiminnot sekä hellävarainen Diamond Drum -rumpu.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Raine Lindqvist, Kodinkoneiden myyntipäällikkö, r.lindqvist@samsung.com, p. 040 707 8747

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co. Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon