Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » PPO-Elektroniikka Oy muuttaa uusiin toimitiloihin

PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikka Oy muuttaa uusiin toimitiloihin

Julkaistu: 10.02.2015 klo 12:30
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Muutamme uusiin toimitiloihin maaliskuun alussa. Uusi osoitteemme Kaarelantie 21 (00430 Helsinki) sijaitsee vain noin kahdensadan metrin päässä nykyisistä tiloistamme. Helsingin Maununneva sijaitsee Hämeenlinnantien ja Kehä I:n risteyksessä hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Uudet tilat kahdessa kerroksessa mahdollistavat toimintamme kehittämisen ja kasvattamisen, saamme jatkossa käyttöömme uudenaikaiset tuotanto-, toimisto- ja esittelytilat.

Kiinteistöllä on oma piha-alue ja varasto, joka tekee tavaratoimitukset ja -noudot sujuvammiksi. Piha-alueen liikennejärjestelyjä tullaan parantamaan kevään aikana.

Puhelinnumeromme säilyvät ennallaan.

Täyden palvelun talo

Yksilöllisten turvateknisten ratkaisujemme kysyntä on kasvanut viime vuosina. Muun muassa taloyhtiöiden kiinnostus erilaisiin turvaratkaisuihin kuten vesivuotohälytin- ja kameravalvontajärjestelmiin on selvästi lisääntynyt.

Panostamme jatkossa entistä parempaan palveluun. Toimitamme järjestelmät kokonaispakettina suunnittelusta käyttöönottoon ja tarjoamme osaavan tuen sekä huollon kaikille tuotteillemme. Vuoden 2015 aikana on tulossa uusia mielenkiintoisia tuotteita, jotka parantavat järjestelmiemme suorituskykyä ja taipuisuutta niin teollisuuden kuin yritysten vaativiin tarpeisiin.

Toivotamme yhteistyökumppanimme ja asiakkaamme tervetulleeksi tutustumaan tiloihimme maaliskuussa 2015.

Timo Ohtonen, toimitusjohtaja, puh. 0400 420 393, timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi
Tiina Ohtonen, markkinointi ja viestintä, puh. 040 7400 959, tiina.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. Pitkä kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi