Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Oulu saa oman Samsung Experience Storen

Oulu saa oman Samsung Experience Storen

Julkaistu: 04.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Suomen kolmas Samsungin Experience Store avataan Oulun ydinkeskustaan maaliskuun alussa.

Oulu 4. maaliskuuta 2015 – Samsung ja DNA avaavat perjantaina 6. maaliskuuta kello 10 Samsung Experience Store -konseptimyymälän Ouluun, keskelle Rotuaaria.

Oulun ydinkeskustan kävelykadulle avattavassa Samsung Experience Storessa on esillä laaja valikoima Samsungin älypuhelimia, tabletteja ja fiksuimpia lisävarusteita, usein jo ennen niiden myyntiintuloa.

Myymälässä on aina laitteet läpikotaisin tunteva henkilökunta ja Samsungin oma Service Point -huoltopiste, josta saa nopeasti neuvoja ja apua kaikissa Samsungin huoltoon liittyvissä asioissa. Myymälästä saa myös kaikki DNA:n puhe- ja laajakaistaliittymät sekä viihdepalvelut.

-       Nyt myös Oulu saa täyden palvelun premium-myymälän. Samsung Experience Store on elämyksellinen tila, jossa asiakkaat pääsevät kokemaan, miten tekniikka voi helpottaa arkea. Myymälässä pääsee kokeilemaan, miten eri tuoteryhmien laitteet kytkeytyvät toisiinsa ja toimivat saumattomasti yhteen. Lisäksi myymälässä päivystää Service Point -huoltopiste, joka palvelee kaikissa huoltoasioissa tuotealueesta riippumatta. Toivotamme kaikki tervetulleiksi konseptimyymälämme avajaisiin, toteaa Samsungin maajohtaja Peter Roos.

-       Helsingin ja Turun myymälöiden hyvien kokemusten perusteella oli helppo päättää kolmannen Samsung Experience Storen avaamisesta. Olemme iloisia voidessamme olla kumppanina mahdollistamassa myymälän avaamisen Ouluun. Haluamme tarjota jokaiselle asiakkaalle uusia ideoita laitteiden käyttämiseksi arjen helpottajina ja näyttää kädestä pitäen, miten monin eri tavoin laitteita voi hyödyntää, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko

Samsung Experience Store Oulu avataan perjantaina 6. maaliskuuta klo 10.00 osoitteessa Kirkkokatu 17, 90100 Oulu. Luvassa huikeita avajaistarjouksia, kilpailuja, tarjoilua. Avajaiset juontaa Satu Tuomisto ja perjantain erikoisvieraana on klo 14.15 Oulun Kärppien Esa Pirnes.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu yli 70 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2014 oli 833,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto 29,4 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,5 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki