Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Nimityksiä kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Produal Oy

Nimityksiä kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Nimitys.
Julkaistu: 21.09.2015 klo 11:02
Julkaisija: Produal Oy

Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja vahvistaa kotimaan myyntitoimintojaan

Olemme vahvistaneet kotimaan myyntitoimintojamme pystyäksemme tarjoamaan yhä asiantuntevampaa palvelua sekä vastataksemme kasvavan toiminnan lisääntyviin vaatimuksiin.

Markku Kivilähde on nimitetty Produal Oy:n myyntijohtajaksi, vastaamaan kotimaan myynnin johtamisesta ja kehittämisestä. Markulla on laaja asiakaskunnan tuntemus sekä monipuolinen, 27 vuoden kokemus rakennusautomaation myynnistä ja myynnin johtamisesta, projektoinnista, tuotekehityksestä, suunnittelusta ja järjestelmien ohjelmoinnista. Hän on työskennellyt menestyksekkäästi alan johtavien toimijoiden palveluksessa, kuten Schneider Electric Finland Oy ja Siemens Oy.

Produal Oy:n toimitusjohtaja Ari Mårtensson, puh. 0400 702 123, email ari.martensson(at)produal.fi

Produal Oy on suomalainen kiinteistöautomaation mittalaitteiden edelläkävijä. Produal Oy on perustettu vuonna 1987 Kotkassa. Yhtiön suunnittelemat ja valmistamat mittaus- ja säätölaitteet ovat nykyaikaisia, laadukkaita sekä asennusystävällisiä. Tuotteiden tekniset innovaatiot ovat muodostuneet standardeiksi mittalaitteille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Produalin tuotteita on saatavilla Suomen lisäksi jälleenmyyjien kautta useissa Euroopan ja Aasian maissa. Produal Sverige AB on Ruotsiin vuonna 1997 perustettu myyntiyhtiö, jolla on vakiintunut asema Ruotsin markkinoilla. Produalilla on tytäryritykset myös Tanskassa, Venäjällä Moskovassa ja Ranskassa. Produal konsernin liikevaihto on 18  miljoona euroa (proforma) ja konserni työllistää 95  henkilöä. Lisätietoja www.produal.fi