Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Muistutuskutsu: Vielä ehtii mukaan Samsungin ShowCase Challenge -tapahtumaan! Torstaina klo 18.30

Samsung Electronics Nordic

Kutsu.
Julkaistu: 15.08.2014 klo 13:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kutsumme toimituksenne edustajan Samsungin ShowCase Challenge -tapahtumaan Training for Warriors Helsinki -salille. Lataa virallinen kutsu tästä.

Luvassa ShowcaseChallenge @ TFW -haastetreeni ja ravintoasiantuntija Jaakko Halmetojan niksit maukkaiden palautusjuomien ja smoothieiden tekoon.

Tapahtumassa esitellään Samsungin uusi Food ShowCase -jääkaappi, joka on suunniteltu terveet elämäntavat mielessä pitäen.

Aika: Torstai 18.9. klo 18:30 - 20:30

Paikka: Training For Warriors Helsinki, Vellamonkatu 30, 00550 Helsinki B-rappu, 3. kerros

Ilmoittautumiset: SamsungPR@osg.fi

Paikkoja vain kourallinen, joten ilmoittaudu ajoissa!

Lisätietoja tapahtumasta: lasse.pulkkinen@osg.fi, 0400-630 049

Treenikamppeet mukaan, tervetuloa!  ShowCase Challenge -haastetreeni on osallistujan kuntoon sopeutuva, ei osallistumispakkoa.

Lisätietoa Training For Warriors Helsinki -salista:

TFW Helsingin taustalla vaikuttaa vuoden 2013 postiivisimmaksi suomalaiseksi sekä vuoden innostajaksi palkittu rap-artisti, himoliikkuja ja motivaatiovalmentaja Elastinen aka Kimmo Laiho sekä valmentajat Johannes "Hatsolo" Hattunen, Petri "Jet Lili" Rasanen. TFW Helsinki on virallinen Training For Warriors Affiliate. Tavoitteenamme on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta. http://www.tfwhelsinki.com/

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava kodinelektroniikan ja sen komponenttien valmistaja. Tinkimättömällä innovoinilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki