Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Muistutuskutsu: Tule kokemaan maailma todellisuutta terävämpänä – Samsung S9 UHD -tv

Samsung Electronics Nordic

Kutsu.
Julkaistu: 29.05.2013 klo 13:36
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kutsumme kaksi toimituksenne edustajaa Samsungin uuden luksustelevision Suomen ensiesittelyyn. Tervetuloa lounastilaisuuteen designmyymälä Skannoon tutustumaan 85-tuumaiseen Samsung S9 UltraHD -televisioon.  Tule kokemaan kuvanlaatu, joka on tarkkuudeltaan neljä kertaa parempi kuin Full HD.  S9 on vaikuttava yhdistelmä näyttävää muotoilua, huipputeknologiaa ja todellista insinööritaitoa. 4K-tarkkuuden lisäksi televisiossa on 2.2-kanavainen 3-tieäänijärjestelmä, joka on piilotettu television kehykseen.

S9 sulautuu saumattomasti ympäristöönsä ja sisustukseen upean taideteoksen tavoin. S9-mallin ajaton ja ylellinen muotoilu nostaa televisioiden muotoilun uusiin ulottuvuuksiin ja on luonnollinen osa sisustusta ja laadukasta kalustusta.

Aika: Tiistaina 4.6. klo 12.00 - 13.00

Paikka: Skanno, Mannerheimintie 4, 00100 Helsinki

V.p. samsungpr@osg.fi (3.6. mennessä)

Lisätietoja: samsungpr@osg.fi / 0400 630 049