Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Muistutuskutsu Samsungin VIP-tilaisuuteen: Tule kokemaan maailma todellisuutta terävämpänä

Samsung Electronics Nordic

Kutsu.
Julkaistu: 31.05.2013 klo 10:34
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung S9 – Televisio, Taideteos

Kutsumme sinut + avec Samsungin uuden luksustelevision Suomen ensiesittelyyn. Tervetuloa cocktail-tilaisuuteen designmyymälä Skannoon 4.6 klo 18.00 tutustumaan näyttävään Samsung S9 UltraHD -televisioon ja kuuntelemaan, miten isot televisiot ovat sopeutuneet osaksi kodin sisustusta. Tule kokemaan kuvanlaatu, joka on tarkkuudeltaan neljä kertaa parempi kuin Full HD. S9 on vaikuttava yhdistelmän näyttävää muotoilua, huipputeknologiaa ja todellista insinööritaitoa. 4K-tarkkuuden lisäksi televisiossa on 2.2-kanavainen 3-tieäänijärjestelmä, joka on piilotettu television kehykseen.

Osa upeaa sisustusta

S9 sulautuu saumattomasti ympäristöönsä ja sisustukseen upean taideteoksen tavoin. S9-mallin ajaton ja ylellinen muotoilu nostaa televisioiden muotoilun uusiin ulottuvuuksiin ja on luonnollinen osa sisustusta ja laadukasta kalustusta.

Aika: Tiistaina 4.6. klo 18.00 - 19.00

Paikka: Skanno, Mannerheimintie 4, 00100 Helsinki

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan 3.6 mennessä: samsungpr@osg.fi

Lisätietoja: samsungpr@osg.fi / 0400 630 049