Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » MIELLYTTÄVÄ TYÖSKENTELYLÄMPÖTILA SUURKEITTIÖIHIN

Scanoffice Oy

MIELLYTTÄVÄ TYÖSKENTELYLÄMPÖTILA SUURKEITTIÖIHIN

Julkaistu: 18.09.2013 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Mitsubishi Electricin tehokkaat ja teknisesti edistykselliset ilmanjäähdyttimet on suunniteltu suurkeittiöiden vaativiin olosuhteisiin. Tulisiakin annoksia valmistavassa keittiössä työ sujuu sopivan viileissä olosuhteissa.

Helppo pitää puhtaana

Kattoon asennettavat ilmastointilaitteet on valmistettu helposti puhdistettavasta ruostumattomasta teräksestä. Materiaali hylkii rasvaa ja vaikeinkin lika on helposti puhdistettavissa. Myös laitteen sisärakenteet on helppo puhdistaa.

Tehokas rasvahöyrysuodatin

Mitsubishi PCA –sarjan ilmanjäähdyttimien rasvahöyrysuodatin tarjoaa 1,5-kertaisen tehon tavalliseen suodattimeen verrattuna. Suodatin estää tehokkaasti rasvan pääsemistä laitteen sisäosiin.

Mitsubishi PCA –sarjan kattomalleja on saatavilla kahta eri teholuokkaa: 7,5 ja 12,3 kW.

Lisätietoja: Scanoffice Oy, Mikko Anttila, 045-6357588, mikko.anttila@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.