Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Lapsiystävällinen tabletti: Galaxy Tab 3 Kids

Samsung Electronics Nordic

Lapsiystävällinen tabletti: Galaxy Tab 3 Kids

Julkaistu: 26.11.2013 klo 10:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Ovatko lapsesi omineet tablettisi? Ratkaisu – Galaxy Tab 3 Kids

Helsinki 26. marraskuuta 2013 – Galaxy Tab 3 Kids saapuu myyntiin joulukuun alussa ja ehtii mainiosti pukinkonttiin. Lapsiystävällisen perhetabletti muuttuu napin painalluksella värikkääksi leluksi, jossa on ominaisuuksia kaikenikäisille lapsille. Toisella painalluksella ja salasanan syöttämällä koneen voi avata normaalin Samsungin Android-käyttöliittymään. Laitteeseen on esiasennettu hauskoja ja opettavaisia pelejä lapsille ja lisäsisältöä voi ladata helposti Google Play -kaupasta.

Galaxy Tab 3 Kids -tabletissa on myös toiminto, jolla vanhemmat voivat halutessaan rajoittaa päivittäistä käyttöaikaa. Tabletin voi asettaa lukkiutumaan halutun käyttöajan jälkeen, jolloin se vaatii salasanan toimiakseen.

Tabletin Kids-käyttötilalla vanhemmat voivat varmistaa, että kaikki sisältö on perheystävällistä. Normaalissa tilassa otetut kuvat sekä laitteeseen ladatut pelit, videot ja muu viihdesisältö ei päädy automaattisesti lasten ulottuville.

–      Lapset ovat muutamassa vuodessa omaksuneet tabletit, koska se ne ovat intuitiivisia ja helppokäyttöisiä. Tämä kuitenkin usein tarkoittaa sitä, että lapset ovat omineet vanhempien tabletit leluiksi. Galaxy Tab 3 Kids sopii koko perheelle. Sen leikkisä muotoilu ja monipuoliset ominaisuudet tekevät siitä lasten suosikin. Siinä on myös kolauksia pehmentävät suojakuoret, joiden tarpeellisuuden jokainen pienen lapsen vanhempi ymmärtää, toteaa Samsungin Telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Värikäs suojakuori kuuluu laitteen vakiovarustukseen. Lisäksi tabletille on saatavana C Pen -kynä, joka sopii piirtelyyn ja vaikkapa kirjoittamisen opetteluun. Se kannustaa luovuuteen ja oppimiseen ja samalla kehittää lapsen hienomotoriikkaa.

Tekniset tiedot: Galaxy Tab 3 Kidsissä on 1,3 Ghz:n tuplaydinsuoritin, Android 4.1 -käyttöjärjestelmä ja seitsemän tuuman WSVGA-TFT-näyttö (1024 x 600, 170 ppi). Siinä on Android 4.1 -käyttöjärjestelmä. Muihin ominaisuuksiin lukeutuvat Wifi/ b/ g/ n (2.4/5Ghz) ja Bluetooth 3.0 -tuki, MicroSD-tuki 32 gigaan asti, 1 GB ram-muistia ja 4000 mAh:n akku. Laite tulee myyntiin joulukuun alussa ja sen suositushinta on 239€.

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki