Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kingstonin uutuudet esillä Assembly Winter 2013 -tapahtumassa

Kingston Technology

Kingstonin uutuudet esillä Assembly Winter 2013 -tapahtumassa

Julkaistu: 21.02.2013 klo 10:30
Julkaisija: Kingston Technology

Assembly Winter on vuosittain järjestettävä tietokonefestivaali, joka kerää yhteen Suomen PC-pelaajien kerman. Talven kylmyyttä ei tarvitse Assyilla pelätä, sillä Helsingin kaapelitehtaalla jyllää tulevana viikonloppuna yli 800 PC-pelikonetta. Myös Kingston on tänä vuonna Assyilla mukana esittelemässä kuumimpia uutuuksiaan.

Kingstonin esittelypisteen ja myyntipäällikkö Mikko Maanojan löytää Kaapelitehtaalta Jimm’s PC Storen yhteydestä 22.-24. helmikuuta, 2013. Esillä muun muassa:

HyperX® Predator 3.0 USB-muistitikku on maailman suurimmalla kapasiteetilla varustettu Flash-muistitikku. Saatavana 512 gigatavun ja 1 teratavun kokoluokissa. DataTraveler HyperX Predatorin kapasiteetti ja nopeus riittävät muun muassa HD-kuvan suoratoistoon ja editointiin sekä pelien pelaamiseen viiveettä suoraan tikulta. Lisätietoja

HyperX® Beast -muistit lukeutuvat tehokäyttäjille suunniteltuihin Predator-tuoteperheen muisteihin. Muisteja on saatavana aina 2400 megahertsin kellotaajuuteen asti peräti 64 gigan kitteinä, mikä onkin HyperX-tuoteperheen suurin muistikokoonpano. Kitteja on saatavilla 8 gigasta 64 gigaan sekä dual channel että quad channel -kokoonpanoissa. Lisätietoja.

HyperX® 10th Anniversary Edition -muisteissa on Intel®XMP-sertifiointi, ja niiden yhteensopivuus on varmistettu markkinoiden suorituskykyisimpien emolevyjen kanssa. Ylikellotus onnistuu helposti valitsemalla sopiva ylikellotusprofiili BIOS-valikosta. Manuaaliseen virittelyyn ei ole tarvetta. Muisteja on saatavilla aina 2400MHz:n nopeuksiin asti (8 – 32 GB dual channel -kitteinä). Kaikissa Kingstonin HyperX-muisteissa on elinikäinen takuu. Lisätietoja.

Kingston HyperX® 3K -tuoteperheen SSD-levyt. Kyseessä on SSD-asema, joka tarjoaa HyperX-sarjan suorituskykyä edulliseen hintaan. Se sopii tehokäyttäjille, pelaajille ja multimediasuorituskykyä vaativille. HyperX 3K on varustettu synkronisella NAND-muistilla ja toisen sukupolven SandForce® SF-2281 -ohjaimella. Levyn luku- ja kirjoitusnopeudet ovat 551 MB/s ja 510 MB/s. Lisätietoja.

SSDNow V300 SSD-levyt edustavat yhtiön kustannustehokkaimman SSD-malliston uusinta sukupolvea. SSDNow V300 sopii erityisesti hintatietoisille käyttäjille, jotka ovat valmiita päivittämään koneensa SSD-aikaan. Lisätietoja.

Kingstonin Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja on paikan päällä Assembly Winterissä esittelemässä tuotteita 22.-23.2.2013. Yhteystiedot: puh. +358 50 302 118,  mmaanoja@kingston.eu

Kaikkia esillä olevia laitteita saa tuotekokeiluihin ja testeihin (Medialle): KingstonPR@osg.fi

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:

Kingston Technology, Victoria Chernih

GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston-technology.com,

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Technology on maailman suurin puolijohdetoimittajiin sitoutumaton muistituottaja. Yhtiö kehittää, valmistaa ja myy muistikampoja pöytä- ja sylimikroihin, palvelimiin ja tulostimiin sekä muistikortteja erilaisiin pienlaitteisiin kuten digikameroihin, matkapuhelimiin, kämmenmikroihin ja mp3-soittimiin. Kingstonilla on tuotantolaitoksia Yhdysvalloissa, Kiinassa ja Taiwanissa sekä ympäri maailmaa toimiva aktiivinen edustus- ja myyntiverkosto. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.com:n kautta.