Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kingston Digital julkisti uuden sukupolven USB 3.0 -muistitikun

Kingston Technology

Kingston Digital julkisti uuden sukupolven USB 3.0 -muistitikun

Julkaistu: 07.01.2013 klo 18:15
Julkaisija: Kingston Technology

Kingston Digital julkisti uuden sukupolven USB 3.0 -muistitikun

• Nopeat siirtonopeudet: 150MB/s lukunopeus ja 70MB/s kirjoitusnopeus
  • Taaksepäin yhteensopiva USB 2.0 -tekniikan kanssa
  • Windows 8 -yhteensopiva

2013 International CES Las Vegas - 7. tammikuuta 2013 -- Kingston Digital Europe Ltd on tänään julkistanut DataTraveler® Ultimate 3.0 Generation 3 USB 3.0 -muistitikun.

DataTraveler Ultimate 3.0 G3 on ulkomuodoltaan ohut ja tyylikäs. Nopeat tiedonsiirtonopeudet tekevät siitä hyvän valinnan kuvien, musiikin ja HD-videoiden siirtämiseen.

Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 G3on ideaali niin vaativille kuluttajille, IT-ammattilaisille kuin innokkaille harrastajille, jotka haluavat hyötyä USB 3.0:n tarjoamasta suorituskyvystä. DataTraveler Ultimate 3.0 G3:n lukunopeus on jopa 150 MB/s ja kirjoitusnopeus 70 MB/s. USB 2.0 -portin kautta tikku pystyy 30 MB/s lukunopeuteen ja 20 MB/s kirjoitusnopeuteen. Tuotteesta on saatavilla 32 GB:n ja 64 GB:n mallit.

DataTraveler®Ultimate 3.0 G3 erottuu tavallisista muistitikuista muotoilullaan, joka on saanut inspiraationsa DataTraveler HyperX Predator 3.0:n muodoista, Metallinen kotelo ja sisäänvedettävä liitin suojaavat DataTraveler Ultimate 3.0 G3 -muistitikkua avainnipussa, käsilaukussa tai salkussa.

“USB 3.0 on standardi varustus useimmissa uusissa tietokoneissa ja emolevyissä. Haluamme kehittää tuotteidemme nopeutta ja muotoilua pysyäksemme mukana kilpailussa kun USB 3.0 -tikkujen markkinat kasvavat. DataTraveler Ultimate 3.0 G3 on täydellinen esimerkki tästä kehityksestä”, kertoo Kingstonin Suomen liiketoimminasta vastaava Mikko Maanoja.

DataTraveler Ultimate 3.0 G3 -muistitikulla on viiden vuoden takuu ja ilmainen tekninen tuki. Lisätietoja: www.kingston.com/en

Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan maailman johtavana kolmannen osapuolen muistivalmistajana. Yrityksen perustivat toimitusjohtaja John Tu ja operatiivinen johtaja David Sun lokakuun 17. päivänä vuonna 1987. 25-vuotisesta historiasta kertova videon voikatsoa täällä. Kingstonin 25-vuotiaan historian lisäksi HyperX-muistit viettävät kymmenvuotisjuhliaan.Kingstonin ensimmäiset HyperX-muistit tulevat markkinoille marraskuussa 2002.

Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 G3ominaisuudet ja tekniset tiedot:

• Kapasiteetti*: 32GB, 64GB
  • Nopeus**: USB 3.0 jopa 150MB/s lukunopeus, 70MB/s kirjoitusnopeus

USB 2.0 jopa 30MB/s lukunopeus, 20MB/s kirjoitusnopeus

• USB 3.0 suorituskyky***: suuret ajansäästöt siirrettäessä suuria tiedostoja: kahdeksan kertaa nopempi kuin USB 2.0
  • Kestävä muotoilu: Metallinen kotelo ja sisäänvedettävä liitin. Ei katoavaa korkkia
  • Taaksepäin yhteensopiva: USB 2.0 yhteensopiva erinomaisella suorituskyvyllä
  • Takuu: viiden vuoden takuu ja ilmainen tekninen tuki
  • Mitat: ilman avainrengasta: 68.40mm x 22.76mm x 11.6mm

avainrenkaalla: 85.40mm x 22.76mm x 11.6mm

• Toimintalämpötila: 0°C – 60°C
  • Säilytyslämpötila: -20°C – 85°C

*Osa kapasiteetista käytetään Flash-aseman formatointiin ja muihin toimintoihin, eikä näin ollen ole käytettävissä tiedostojen varastointiin. Sen takia kortin vapaana oleva tallennuskapasiteetti on hieman listattua pienempi. Lisätietoa asiasta löytyy Kingstonin Flash-oppaaasta: www.kingston.com/flash_memory_guide.

** Nopeus voi vaihdella laitteiston, ohjelmiston ja käytön mukaan.
*** Vaatii USB 3.0 -portilla varustetun järjestelmän.

Kingston DataTraveler Ultimate 3.0 Generation 3

Tuotenumero

Kapasiteetti ja ominaisuudet

DTU30G3/32GB

32GB DataTraveler Ultimate 3.0 G3 USB Flash Drive

DTU30G3/64GB

64GB DataTraveler Ultimate 3.0 G3 USB Flash Drive

Käyttöjärjestelmä

USB 3.0

USB 2.0

Windows® 8

Windows® 7 (SP1)

Kyllä

Windows Vista® (SP1, SP2)

Windows XP (SP3)

Linux v. 2.6.x+

Mac OS X v. 10.5.x+

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory
Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope
Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston
Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:
Kingston Technology, Victoria Chernih
GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston.eu

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin kuuluvan, sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston http://www.kingston.com:n kautta.