Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja vahvistaa tuotantoaan ja tuotekehitystään

Produal Oy

Nimitys.
Julkaistu: 04.09.2013 klo 08:41
Julkaisija: Produal Oy

Nimitys kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Olemme vahvistaneet tuotanto- ja tuotekehitysosastojamme vastaamaan kasvavan toiminnan lisääntyviin vaatimuksiin.

DI Ari Hartikainen on nimitetty Produal Oy:n tuotantojohtajaksi kehittämään tuotanto- ja ostotoimintoja yhtiön strategian mukaisesti. Hänellä on pitkä työkokemus vastuullisista tehtävistä elektroniikkateollisuudessa, mm. Elcoteqin palveluksessa.

Juhani Hänninen on nimitetty mekaniikkasuunnittelijaksi tuotekehitysosastolle.

Produal Oy:n toimitusjohtaja Ari Mårtensson, puh. 0400 702 123, email ari.martensson(at)produal.fi

Produal Oy on suomalainen kiinteistöautomaation mittalaitteiden edelläkävijä. Produal Oy on perustettu vuonna 1987 Kotkassa. Yhtiön suunnittelemat ja valmistamat mittaus- ja säätölaitteet ovat nykyaikaisia, laadukkaita sekä asennusystävällisiä. Tuotteiden tekniset innovaatiot ovat muodostuneet standardeiksi mittalaitteille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Produalin tuotteita on saatavilla Suomen lisäksi jälleenmyyjien kautta useissa Euroopan ja Aasian maissa. Produal Sverige AB on Ruotsiin vuonna 1997 perustettu myyntiyhtiö, jolla on vakiintunut asema Ruotsin markkinoilla. Produalilla on tytäryritykset myös Tanskassa, Venäjällä Moskovassa ja Ranskassa. Produal konsernin liikevaihto on 12 miljoona euroa ja konserni työllistää 74 henkilöä. Lisätietoja www.produal.fi