Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja vahvistaa talousosastoaan

Produal Oy

Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja vahvistaa talousosastoaan

Nimitys.
Julkaistu: 17.06.2013 klo 12:32
Julkaisija: Produal Oy

Nimitys kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Olemme vahvistaneet talousosastoamme vastaamaan kasvavan toiminnan lisääntyviin vaatimuksiin.

KLT Hannele Hovi on nimitetty Produal Oy:n pääkirjanpitäjäksi vastuualueenaan yhtiön kirjanpito ja tilinpäätökset sekä taloushallinnon käytäntöjen kehittäminen. Hänellä on pitkä työkokemus vastuullisista taloushallinnon ja toimistopäällikön tehtävistä Suomen suurimmissa tilitoimistoissa, viimeksi Teemuaho/Visma Service Oy:n palveluksessa. Hannele raportoi talousjohtajalle.

Produal Oy:n toimitusjohtaja Ari Mårtensson, puh. 0400 702 123, email ari.martensson(at)produal.fi

Produal Oy on suomalainen kiinteistöautomaation mittalaitteiden edelläkävijä. Produal Oy on perustettu vuonna 1987 Kotkassa. Yhtiön suunnittelemat ja valmistamat mittaus- ja säätölaitteet ovat nykyaikaisia, laadukkaita sekä asennusystävällisiä. Tuotteiden tekniset innovaatiot ovat muodostuneet standardeiksi mittalaitteille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Produalin tuotteita on saatavilla Suomen lisäksi jälleenmyyjien kautta useissa Euroopan ja Aasian maissa. Produal Sverige AB on Ruotsiin vuonna 1997 perustettu myyntiyhtiö, jolla on vakiintunut asema Ruotsin markkinoilla. Produalilla on tytäryritykset myös Tanskassa, Venäjällä Moskovassa ja Ranskassa. Produal konsernin liikevaihto on 12 miljoona euroa ja konserni työllistää 68 henkilöä. Lisätietoja www.produal.fi