Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja Produal Oy vahvistaa teknistä tukeaan

Produal Oy

Nimitys.
Julkaistu: 05.12.2012 klo 08:33
Julkaisija: Produal Oy

Nimitys kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Viime vuosien tasainen kasvu yhdessä asiakkaidemme kanssa on mahdollistanut toimintamme jatkuvan, asiakaspalautteisiin pohjautuvan kehittämisen. Olemme nyt vahvistaneet asiakkaillemme tärkeää teknistä tukea seuraavalla nimityksellä:

Elektroniikkainsinööri (AMK) Heikki Kaksonen on nimitetty tekniseksi tueksi vastaamaan asiakastuesta, asiakaskoulutuksesta sekä dokumentaation kehityksestä. Hän on aikaisemmin työskennellyt Schneider Electric Finland Oy:n projektipäällikkönä, Fidelix Oy:n projektinhoitajana sekä Pöyry Finland Oy:n suunnittelutehtävissä. Hänellä on laaja kokemus niin rakennusautomaation urakointi-, projektointi- kuin suunnittelutehtävistäkin.

Produal Oy:n toimitusjohtaja Ari Mårtensson, puh. 0400 702 123, email ari.martensson(at)produal.fi

Produal Oy on suomalainen kiinteistöautomaation mittalaitteiden edelläkävijä. Produal Oy on perustettu vuonna 1987 Kotkassa. Yhtiön suunnittelemat ja valmistamat mittaus- ja säätölaitteet ovat nykyaikaisia, laadukkaita sekä asennusystävällisiä. Tuotteiden tekniset innovaatiot ovat muodostuneet standardeiksi mittalaitteille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Produalin tuotteita on saatavilla Suomen lisäksi jälleenmyyjien kautta useissa Euroopan ja Aasian maissa. Produal Sverige AB on Ruotsiin vuonna 1997 perustettu myyntiyhtiö, jolla on vakiintunut asema Ruotsin markkinoilla. Produalilla on tytäryritykset myös Tanskassa, Venäjällä Moskovassa ja Ranskassa. Produal konsernin liikevaihto on 12 miljoona euroa ja konserni työllistää 72 henkilöä. Lisätietoja www.produal.fi