Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Jamo Digital -kaiuttimissa yhdistyvät design, suorituskyky ja kilpailukykyinen hinta

Loud Group Oy

Julkaistu: 30.08.2016 klo 10:25
Julkaisija: Loud Group Oy

Loud Groupin maahantuoma Jamo on tanskalainen äänentoistobrändi, joka tuo markkinoille uuden Jamo Digital -tuoteperheen. Kuusi langatonta kaiutinta sisältävän malliston keskiössä ovat nykyaikainen muotoilu, korkea suorituskyky ja saavutettava hinta. Mallisto sisältää kolme kannettavaa kaiutinta aktiiviseen elämäntapaan ja kolme kaiutinta kotiin. Tuotteet on kehitetty Yhdysvalloissa, brändin omistajan Klipsch Groupin teknologia- ja innovaatiokeskuksessa Indianapoliksessa.

Jamo Digital DS1 – pyörämatkat valaiseva langaton kaiutin

Langaton Jamo Digital DS1 -Bluetooth-kaiutin on myös polkupyörän valo, jonka kirkas ja tehokas LED-valo auttaa näkemään ja näkymään liikenteessä. DS1-kaiutinta on vaivatonta ohjata ilman, että katsetta tarvitsee nostaa tiestä tai kännykkää ottaa taskusta. Helppokäyttöisiin toimintoihin lukeutuvat muun muassa äänenvoimakkuuden säätö, musiikin toisto ja pysäyttäminen sekä kaiutinpuhelutoiminto. USB-kaapelilla ladattavan sisäänrakennetun akun kesto on 6 tuntia. Roiskeveden kestävä DS1 on varustettu kestävällä ohjaustankokiinnityksellä ja rannelenkillä.

• kaiuttimen teho: 3 W, taajuusvaste: 70 Hz–20 kHz
  • koko 44,4x57,1x139,7 mm, paino: 180 g
  • suositushinta: 39,99 euroa

Jamo Digital DS2 – seikkailijan langaton kaiutin

Bluetooth-kaiutin DS2 on suunniteltu aktiiviseen elämäntapaan – vaikkapa skeittaukseen, kiipeilyyn tai eräilyyn. Veden-, tärinän- ja pölynkestävä laite (IPX5) on varustettu karabiinihaalla, jolla se on helppo kiinnittää vyönlenkkiin, reppuun tai muihin varusteisiin. Bluetooth mahdollistaa langattoman kuuntelun sekä kaiutinpuhelutoiminnon. USB-kaapelilla ladattava akku antaa virtaa kuunteluun 6 tuntia. Kaiuttimessa on myös FM-radio ja Micro SD -korttipaikka.

• teho: 3,5 W, taajuusvaste: 150 Hz–20 kHz
  • koko 89x89x38 mm, paino: 180 g
  • suositushinta: 59,99 euroa

Jamo Digital DS3 – kannettavaa tanskalaista muotoilua

Skandinaavista designperimää henkivä DS3 on kompaktin kokoinen Bluetooth-kaiutin, joka on helppo sujauttaa taskuun tai laukkuun ja ottaa mukaan. Langattomassa kaiuttimessa on 6 tuntia kestävä litiumioniakku, joka on ladattavissa nopeasti USB-kaapelilla. Laite on varustettu kaiutinpuhelutoiminnolla, FM-radiolla ja Micro SD -korttipaikalla.

• teho: 4,5 W, taajuusvaste: 150 Hz–20 kHz
  • koko 70x183x32 mm, paino: 360 g
  • värivaihtoehdot: valkoinen kultaisella alumiinikehyksellä ja musta harmaalla alumiinikehyksellä
  • suositushinta: 99,99 euroa

Jamo Digital DS4 – kirjahyllykaiuttimet istuvat sisustukseen

Selkeälinjaiset Digital DS4 –kaiuttimet istuvat hyvin skandinaavisen kodin sisustukseen. Niiden tyylin viimeistelee puisen kaiutinkotelon nahkajäljitelmäverhoilu. Kirjahyllykaiuttimet on helppo yhdistää erilaisiin äänilähteisiin joko langattomasti Bluetoothin avulla tai analogisesti AUX-kaapelilla. DS4-kaiutinpari on oivallinen kumppani vaikkapa televisiolle, tietokoneelle tai mobiililaitteille. Äänenvoimakkuuden säätö ja äänilähteen valinta tapahtuu kaiuttimen päälle sijoitetuista painikkeista. Painikkeiden avulla voi ohjata myös Bluetooth-laitteiden toistoa, kelata eteen- ja taaksepäin sekä vaihtaa kappaletta. Laitteessa on USB-latausportti.

• teho: 2x18 W, taajuusvaste: 50 Hz–20 kHz
  • koko 178x114x190 mm, paino: 4,2 kg
  • suositushinta: 229,00 euroa

Jamo Digital DS5 – kaiuttimien elegantti muotokieli vangitsee katseen

Jamo Digital DS5-kaiuttimien muotoilu on orgaanisen pehmeä ja muistuttaa pullistunutta purjetta. Viimeistelty muotoilu tuo myös osansa kaiutinparin korkealuokkaiseen äänentoistoon. Taaksesuuntaava bassoaukko luo vaikuttavan lämminsävyisen ja huoneen täyttävän akustiikan. Kaukosäätimen avulla on helppo ohjata äänen volyymia, Bluetooth-laitteiden toistoa ja kelausta, sekä siirtyä kappaleesta toiseen. Kaiuttimet voi liittää langattomasti mobiililaitteisiin tai AUX-kaapelilla televisioon tai tietokoneeseen.

• teho: 2x20 W, taajuusvaste: 60 Hz–15 kHz
  • koko 254x114x152 mm, paino 2,8 kg