Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » HyperX FR34KSHOW on Kingstonin uusi CS:GO-edustusjoukkue Suomessa

Kingston Technology

HyperX FR34KSHOW on Kingstonin uusi CS:GO-edustusjoukkue Suomessa

Julkaistu: 23.11.2012 klo 15:19
Julkaisija: Kingston Technology

Kingston HyperX -klaanihaku on päättynyt ja valinta osui Suomessa jo mainettakin keränneeseen Counter-Strike: Go -joukkueeseen nimeltä The FR34KSHOW. Viiden hengen joukkueen uudeksi nimeksi tulee HyperX FR34KSHOW.Kapteenina toimiva Jussi "gstus" Perälä on luotsannut joukkueensa jo useaan makeaan voittoon ESL EMS Winter 2012 -liigassa. Tiimillä on paikka ESL EMS Winter 2012 Groupstagen Euroopan karsinnoissa, ja muihin saavutuksiin kuuluu muun muassa toinen sija THOR Open #4 Online -karsinnoissa.

– Halusimme valita HyperX-edustusjoukkueeksi nuoren ja innokkaan tiimin, jonka jäsenet ovat huippupelaajien lisäksi myös aktiivisia PC-harrastajia. Meille on erittäin tärkeää toimia PC-pelaamisen ja eSportsin puolestapuhujana Suomessa, sillä peliyhteisö on tukenut meitä koko sen kymmenen vuoden ajan, jonka HyperX-mallisto on ollut markkinoilla. Olemme innoissamme päästessämme tukemaan uuden HyperX FR34KSHOW -joukkueen taivalta kohti CS:GO-turnausvoittoja. Kingston haluaa toivottaa joukkueelle mitä parhainta menestystä tuleviin matseihin, hehkuttaa Kingston Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja.

HyperX FR34KSHOW -joukkue varustetaan Kingstonin uusimmilla HyperX -SSD-levyillä ja HyperX Beast -muisteilla. Joukkue pääsee etunenässä käsiksi kaikkiin Kingstonin vuoden 2013 tuoteuutuuksiin. Joukkueen edesottamuksista uutisoidaan muun muassa Kingstonin kansainvälisillä Facebook HyperX-sivulla.

HyperX FR34KSHOW kokoonpano:

Jussi "gstus" Perälä
 Roope "fz" Pietilä
 Mikael "ociriz" Karkinen
 Tuomas "tumaa" Aronen
 Elden "KIPSIk" Evert

Kingston Technology juhlistaa 10-vuotiasta HyperX-tuotesarjaa järjestämällä HyperX-pelitapahtuman 29.11 Blackstorm Gaming Cafessa. HyperX Freakshow esittäytyy tilaisuudessa ja ottaa etukäteen CS:GO-haasteita vastaan: jussi.perala@gmail.com

HyperX Freakshow:n ja haastajajoukkueen välinen näytösottelu järjestetään Gaming Cafessa n. klo 16.30. Tilan puutteen vuoksi paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu mukaan täällä: http://bit.ly/Sib8DN

Paikkavahvistus tulee ensi viikolla. Lisätietoja tapahtumasta: KingstonPR@osg.fi

Blackstorm Gaming Cafe By ESPC Tyynenmerenkatu 11 / 2krs, 00220 Helsinki

Sami Lönnberg, GSM +358 40 090 5911 info@espc.fi

Lisätietoa:
OS/G Viestintä, Kingston PR,  Lasse Pulkkinen

GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Lisätietoa tuotteista ja myyntipisteistä Suomessa:
Kingston Technology, Mikko Maanoja
GSM +358 50 302 1181 / mmaanoja@kingston-technology.com

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin kuuluvan, sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston http://www.kingston.com:n kautta.