Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Hämeen teknologiateollisuus ry:n suhdannekatsaus -tiedotustilaisuus

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Hämeen teknologiateollisuus ry:n suhdannekatsaus -tiedotustilaisuus

Kutsu.
Julkaistu: 20.05.2015 klo 15:37
Julkaisija: Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Kutsumme teidät tai toimituksenne edustajan kuulemaan ja keskustelemaan Hämeen teknologiateollisuuden nykytilanteesta ja tulevaisuuden näkymistä. Tiedotustilaisuudessa julkistetaan Hämeen Teknologiateollisuus ry:n ajantasainen suhdannekatsaus.

Hämeen teknologiateollisuus ry:n suhdannekatsaus -tiedotustilaisuus

Aika: Perjantai 22.5.2015 klo 9-11 (tilaisuuden jälkeen tehdaskierros)
Paikka: Kemppi Oy, Kempinkatu 1, Lahti

Suhdannekatsauksen esittelee Päijät-Hämeen ja Kaakkois-Suomen pk-asioista ja aluetoiminnasta vastaava Jaakko Väyrynen Teknologiateollisuus ry:stä. Isäntänä toimiva Kempin toimitusjohtaja Anssi Rantasalo esittelee yhtiön toimintaa ja kommentoi suhdanteita Kempin kannalta. Alueen tilannetta ovat kommentoimassa myös Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Kirsi Aaltio sekä Metallityöväen liiton Kari Hyytiä. Tiedotustilaisuuden jälkeen on mahdollisuus osallistua Kempin esittelykierrokselle.

Käytännön järjestelyiden vuoksi pyydämme ilmoittautumaan torstaihin 21.5.2015 kello 14 mennessä sähköpostitse jari.tiikkainen@ladec.fi, 040 727 8335 (antaa myös lisätietoja).

Lehdistötiedote julkaistaan tilaisuuden jälkeen iltapäivällä.

Tervetuloa!