Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » GS4:n omistajat saavat erikoisversion Need for Speed: Most Wanted -pelistä

Samsung Electronics Nordic

GS4:n omistajat saavat erikoisversion Need for Speed: Most Wanted -pelistä

Julkaistu: 16.04.2013 klo 22:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Galaxy S4 saapuu kauppoihin huhti-toukokuun taitteessa. Ensimmäiset 100.000 laitteen omistajaa saavat erikoisversion huippusuositusta EA Gamesin Need for Speed: Most Wanted -pelistä. Vauhdikkaan pelin voi ladata ilmaiseksi Samsung Games -palvelun kautta. Galaxy S4:n omistajat pääsevät heti nauttimaan huikeasta ja näyttävästä pelikokemuksesta Galaxy S4:n viiden tuuman Full HD -näytöltä. Samsungin erikoisversio Need for Speed: Most Wanted -pelistä on myös saatavilla Galaxy Note II:lle.

Galaxy S4:n suositushinta on 699€. Lisätietoja Galaxy S4:stä

Lisätietoja: SamsungPR@osg.fi

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 040 860 4420