Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » F-Musiikki ostaa Live Nation Finlandin esitystekniikkapalvelut

F-Musiikki Oy

F-Musiikki ostaa Live Nation Finlandin esitystekniikkapalvelut

Julkaistu: 08.06.2016 klo 17:06
Julkaisija: F-Musiikki Oy

F-Musiikki ostaa Live Nation Finlandin esitystekniikkapalvelut

Soitin- ja musiikkitekniikkajätti F-Musiikki, sekä Suomen suurin elävän viihteen tuottaja Live Nation ovat tänään sopineet kaupasta jossa Live Nation Finlandin esitystekniikkapalveluihin keskittyvä liiketoimintayksikkö Gets siirtyy F-Musiikin omistukseen.

Tapahtumien ja tilojen esitysteknisten ratkaisujen suunnitteluun sekä laitteistojen myyntiin ja asennuksiin keskittyvä liiketoiminta siirtyy F-Musiikille 1.7. alkaen. Asiakkaille tutut asiantuntijat ja myyjät siirtyvät  F-Musiikin palvelukseen. Kaupan myötä F-Musiikille siirtyvät myös Live Nation Finlandin hallussa olevat laite-edustukset.

”Kaupan myötä kalusto- ja tekniikkapuolen palvelumme laajenevat ja kasvavat. F-Musiikki pystyy nyt tarjoamaan myös kokonaisvaltaiset ratkaisut vaativiin valo- ja ääniteknisiin toteutuksiin. Meillä on nyt Suomen kattavin tuote- ja palveluvalikoima vaikkapa konserttisalin tarpeisiin”, sanoo F-Musiikin toimitusjohtaja Janne Kainulainen

”Esitystekniikkapalvelut ovat olleet kannattava ja kasvava liiketoimintayksikkö, mutta keskitymme jatkossa ydintekemiseemme eli tapahtumien tuottamiseen ja niin kansainvälisten kuin kotimaistenkin artistien välittämiseen,” kertoo Live Nation Finlandin toimitusjohtaja Nina Castren.

F-Musiikki Oy

Janne Kainulainen, toimitusjohtaja

janne.kainulainen@f-musiikki.fi

puhelin 010 320 7305

Live Nation Finland

Nina Castren, toimitusjohtaja

Nina.castren@livenation.fi

F-Musiikki on 119 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Bösendorfer, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.