Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Erikoisledit: Radar ja Super Teho

Julkaistu: 07.06.2016 klo 13:18
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

AIRAM LED RADAR

Airam Led Radar -lampuissa on sisäänrakennettu liiketunnistin ja hämäräkytkin. Lamppu kytkeytyy päälle liikkeen vaikutuksesta, kun ympäristön valaistustaso on alle 50 luksia. Lamppu on päällä 40 sekuntia kerrallaan ja toistuva liike jatkaa polttoaikaa aikaa aina 40 sekuntia kerrallaan. Valoteho 806 lm, värilämpötilat 2700K ja 4000K. Lamppua ei voi himmentää. Hinta vähittäismyynnissä n. 25,00 €.

• Lisätietoja: Juha Setälä, juha.setala@airam.fi, puh. 040 354 3050.

AIRAM SUPER TEHO LED - ERITTÄIN VALOVOIMAISET LAMPUT

Super Teho -mallit vastaavat 150 W:n hehkulamppua. Super Teho -lamppujen spektri on tasainen ja värintoisto erinomainen. Lampun valotehokkuus on yli 122 lm/W. Kaksi värilämpötilaa, 2700K ja 4000K. Lamppua ei voi himmentää. Hinta vähittäismyynnissä n. 25,00 €.

• Lisätietoja: Juha Setälä, juha.setala@airam.fi, puh. 040 354 3050.

KUVAT

AIRAM ELECTRIC OY AB on suomalainen perheyritys, joka on ollut valon asiantuntija jo vuodesta 1921. Tarjoamme kattavan valikoiman lamppuja ja valaisimia sekä koteihin että ammattivalaistukseen. Tuotteemme on tehty suomalaisille – aina designista, helppoon käyttöönottoon, sekä suomenkieliseen käyttöohjeisiin ja asiakaspalveluun asti.

Selaa ammattivalaistuksen tuoteluetteloa:
valaisimet ja valonlähteet