Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » DataInfo tiedottaa -huhtikuu 2016

Julkaistu: 25.04.2016 klo 14:15
Julkaisija: Data-Info Oy

Toimitamme päivittäin päätelaitteita jo yli 20 Euroopan maahan

Toukokuun alusta alkaen ulkomaan toimitukset ovat saatavilla kaikille asiakkaillemme suoraan portaalista.

Helppo tilaaminen: Kirjoitatte toimitusosoitteen ja valitsette halutun kohdemaan.

Valittavissa olevat kohdemaat: Ruotsi, Tanska, Alankomaat, Belgia, Englanti, Luxemburg, Saksa, Skotlanti, Wales, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Monaco, Portugali, Ranska, Latvia, Liettua, Viro, Bulgaria, Kroatia, Puola, Romania, Slovekia, Slovenia, Tsekin tasavalta ja Unkari.

Ulkomaan toimitukset alkaen 25€ / tilaus.

Kierrätys

Kierrätysviikot 18.4-8.5.2016

Lojuuko työpaikkanne kaapeissa käytettyjä matkapuhelimia ja tabletteja?
Tilaa laitteille maksuton tietoturvallinen kierrätys, niin me huolehdimme lopusta.

Tilaa kierrätys, niin olemme sinuun yhteydessä ja sovitaan sopiva aika noudolle.

Tilaa tästä >>

Gösta Serlaciuksen Tiedesäätiö

Gösta Serlachiuksen Taidesäätiössä ei kanneta huolta työvälineistä

Serlachius-museoiden henkilöstön työ on pitkälti riippuvainen toimivista ja monipuolisista älypuhelimista – niiden ajantasaisuus on säätiölle tärkeää. Kun työvälineet hankittiin palveluna, laitehuolet hävisivät: puhelimet ovat aina ajan tasalla, niiden hallinnointi on helppoa ja kattava huoltopalvelu takaa käyttövarmuuden.

Yksinkertainen hallinta ja selkeä kulurakenne

“Serlachius-museoiden laajentaminen on tuonut lisää henkilökuntaa ja tätä kautta myös päätelaitetarpeet ovat kasvaneet”, kertoo museoiden laitekannan hallinnasta vastaava Olli Huttunen . ”Olemme puhtaasti Apple-talo, eli käytämme vain Apple-tuotteita niiden käyttäjäystävällisyyden vuoksi.” Huttunen kertoo, että työntekijöiden iPhonet ovat keskeisessä roolissa päivittäisten asioiden hoidossa ja saavutettavuuden kannalta.

”Väki liikkuu eri museoiden välillä jatkuvasti, ja puhelimet osaltaan korvaavat työpisteellä työskentelyä.” Kun taidesäätiö päivitti koko laitekantansa iPhone 6 -puhelimiin, Palvelulaite-sopimus teki hankinnoista helppoa; Serlachius-museot saavat nyt koko puhelinkannan, lisäpalvelut ja liittymät yhdessä paketissa.

”Nyt kulurakenne on selkeämpi. Enää laitteita ei tarvitse merkitä velaksi taseeseen. Ja kun siirryimme palvelumalliin, myös aikaisemmin hankitut puhelimet voitiin lunastaa takaisin ja kytkeä osaksi palvelua.”

”Tulevaisuudessa älypuhelimien lisäksi hankintoja tullaan mahdollisesti tekemään palvelusopimuksella myös iPad-tablettien osalta”, Huttunen arvioi.

Lue haastattelu kokonaisuudessaan >>

Sony Xperia Z5 tuoteperhe

______________________________________________________________________________________

DataInfo mobilisoi yrityksien ja yhteisöjen työnteon markkinoiden parhailla laitteilla ja palveluilla.

Data-Info Oy on monipuolinen ja luotettava ICT tuote- ja palveluntarjoaja. Elinkaarenmittaiset palvelumme,
varmistavat hankinnan, käyttöönoton ja omistamisen tehokkuuden.Yksi sama tehokas logistinen prosessi
kaikkiin ICT- laitteisiin takaa erinomaisen toimitusvarmuuden. Innostununeet ammattilaisemme sekä markkinoiden
vaikutusvaltaisimmat kumppanit mahdollistavat ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja tyytyväisen loppuasiakkaan.

Asiakaspalvelu

Palvelemme Teitä:
laskutus- ,tilaus-, toimitus-, DataInfo yritysportaali-, tuote- ja palveluasioissa,
arkisin klo 8-16.00

Sähköpostitse: asiakaspalvelu@datainfo.fi