Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Buffalo esittelee Intelligent Power over Ethernet -kytkimet pk-yrityksille

Buffalo Technology

Buffalo esittelee Intelligent Power over Ethernet -kytkimet pk-yrityksille

Julkaistu: 22.04.2013 klo 14:13
Julkaisija: Buffalo Technology

Buffalo esittelee Intelligent Power over Ethernet -kytkimet pk-yrityksille

Uusien kytkimien avulla yritykset voivat joustavasti kasvattaa verkkojaan laajenemistarpeidensa mukaisesti

Lontoo, 22. huhtikuuta 2013. Tallennusratkaisuihin ja verkkotuotteisiin erikoistunut Buffalo Technology esittelee uuden Intelligent Power over Ethernet- (PoE) -kytkimen, joka on suunniteltu pk-yrityksen tarpeet mielessä pitäen.

Smart Intelligent PoE -yrityskytkimet

BSL-PS-G21xxM-sarjan tehokkaat Smart Managed Layer 2 -yrityskytkimet tarjoavat pk-yrityksille nopean ja helposti laajennettavan verkkoratkaisun. Laitteita on saatavana 8-porttisena (BSL-PS-G2108M-EU) tai 16-porttisena (BSL-PS-G2116M-EU), joissa kaikissa on enintään 30 watin teho porttia kohden.

PoE -yrityskytkimet

BS-POE series of Managed Layer 2 -yrityskytkimet on varustettu laajalla ominaisuusvalikoimalla, kuten integroiduilla turvaominaisuuksilla, jotka on suunniteltu vastaamaan pk-yritysten tarpeita. Laite tarjoa 30 watin tehon porttia kohden, mikä riittää mainiosti IP-valvontakameroille ja WAP-laitteille, vaikka tietoliikenteen jatkuva siirtomäärä olisi 1000Mbps 2.4:n tai 5Ghz:n taajuudella. Laitteita on saatavana 8-porttisena (BS-POE-G2108M-EU), 16-porttisena (BS-POE-G2116M-EU) ja 24-porttisena (BS-POE-G2124M-EU).

Uudet kytkimet tukeva uusia PoE Profiler -virransäästötoimintoja, joilla saadaan aikaan myös selviä kustannussäästöjä. Virransyötön voi asettaa kytkeytymään päälle, kun tiedonsiirtoa havaitaan. Kytkimen toimintoja voidaan myös ajastaa omia tarpeita vastaaviksi. Lisäksi laitteissa on myös Buffalon Loop Guard -varoitustoiminto, joka ilmoittaa heti, milloin ja missä verkon ongelma ilmenee. Ominaisuus mahdollistaa sen, että verkon ylläpitäjillä on riittävää varoaika silmukoiden tai muiden ongelmien paikantamiseen.

Tärkeimpiin ominaisuuksiin lukeutuu se, että Buffalo Technologyn PoE -yrityskytkimet ovat helposti laajennettavissa kattamaan kasvavan yrityksen tarpeita. Lisäksi kytkimeen liitettyjen laitteiden ei enää tarvitse olla pistorasian lähettyvillä, vaan kytkin osaa jakaa virtaa LAN-kaapelin kautta. Muita kehittyneempiä ominaisuuksia ovat muun muassa VLAN-tuki ja USB Flash -palautustoiminto, jolla voi nopeuttaa laitteen palautusaikaa mahdollisen häiriön ilmetessä.

– Buffalo pyrkii tarjoamaan kokonaisvaltaisen verkkoratkaisuvalikoiman yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita esimerkiksi IP-valvontakamerajärjestelmän hyödyntämistä. Professional-luokan ekosysteemimme kuuluu TeraStation-verkkolevyasemat, AirStation Pro WAPS -tukiasemat ja tottakai uudet PoE-kytkimet. Kaikkia näitä yhdistää korkea suorituskyky, luotettavat toiminta ja kattavat turvaominaisuudet, sanoo Buffalo Technologyn Pohjoismaiden myyntipäällikkö Paul Hudson.

Buffalon älykkäät PoE -yrityskytkimet ovat saatavilla heti. Laitteissa on kolmen vuoden rajoitettu takuu.

Smart Intelligent PoE -yrityskytkimien suositushinnat (sis. alv)

• 8-porttinen Gigabit Switch: € 299,00

• 16-porttinen Gigabit Switch: € 349,00

Smart PoE Business -yrityskytkimien suositushinnat (sis. alv)

• 8-porttinen Gigabit Switch: € 389,00

• 16-porttinen Gigabit Switch: € 609,00

• 24-porttinen Gigabit Switch: € 749,00

Lehdistöasiat:

buffalopr@osg.fi

OS/G Viestintä, Simo Arvo, +358 40 132 5682, simo.arvo@osg.fi

Buffalo Technology Suomi Facebook

Buffalo Technology
Buffalo on maailmanlaajuinen innovatiivisten kodin ja pienyritysten langattomien verkkotuotteiden
sekä tallennus- ja multimediaratkaisujen valmistaja. Yhtiö on Japanin suurin kaikkien PC-lisälaitteiden
valmistaja ja maailmanlaajuisesti suurin NAS-kuluttajatuotteiden valmistaja vuosina
2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ja 2010 (In-Stat).

Yhtiön tallennusratkaisut vastaavat sekä yksittäisen käyttäjän että yritysten tarpeisiin edullisten
NAS-verkkotallennuslaitteiden, ulkoisten massamuistien, multimediatoistimien ja langattomien
reitittimien tuotevalikoimalla. Yhdessä ne tarjoavat täydellisen ja integroidun ratkaisun toimistoihin
ja digitaalisiin koteihin.