Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Vincit ja Poppamies vievät chilimustalla klovneja sairaalaan

Vincit Oy

Vincit ja Poppamies vievät chilimustalla klovneja sairaalaan

Julkaistu: 30.09.2013 klo 08:57
Julkaisija: Vincit Oy

Ohjelmistotalo Vincit ja chilituotteistaan tunnettu Poppamies myyvät chilillä maustettua mustaamakkaraa Finlaysonilla Mindtrek-tapahtuman yhteydessä. Myynnin tuotoilla tuetaan Sairaalaklovnit ry:n toimintaa.

Myyntiteltta on pystytettynä Plevnan elokuvateatterin eteen tiistaina 1.10. ja keskiviikkona 2.10. klo 10–15. Annos chilimustaa maksaa viisi euroa, ja tapahtuman tuotoilla tuetaan Sairaalaklovnit ry:n toimintaa. Rohkeimmille on tarjolla makkaran seuraksi voimakasta chilihilloa. Tulisia ruokia karttavat voivat antaa lahjoituksen myös keräyslippaaseen.

Vincitin kehitysjohtaja Ville Houttu: ”Vincitin henkilöstölle syntyi pelkästään viime vuoden aikana toistakymmentä vauvaa. Siksi sairaaloiden lastenosastot ovat lähellä sydäntämme. Sairaalaklovnit tekevät tärkeää työtä viihdyttäessään pieniä potilaita ja olemme aiemminkin tukeneet heidän toimintaansa.”

Vincit tunnetaan siitä, että se antaa tyytyväisyystakuun kaikille toimittamilleen projekteille. Myös chilimustan ostaja saa rahansa takaisin, jos ei ole annokseen tyytyväinen. ”Ohjelmistoalan mullistamisen jälkeen on aika ravistella snägäribisnestä”, Houttu nauraa.

Poppamiehen markkinointi- ja tapahtumavastaava Mika Lyly: ”Poppamies on tehnyt Vincitin kanssa yhteistyötä jo aiemminkin, ja nyt syntyi idea tehdä jotakin yhdessä kun on tultu niin hyvin juttuun. Poppamiehen arvoihin kuuluu toisten auttaminen. On mahtavaa osallistua johonkin missä näkee mihin tuki konkreettisesti menee. Toivottavasti chilimusta maistuu!”

Vincit Oy
Kehitysjohtaja Ville Houttu
ville.houttu@vincit.fi

Oy Poppamies
Markkinointi- ja tapahtumavastaava Mika Lyly
mika.lyly@poppamies.fi

Vincit on vuonna 2007 Tampereen Hervannassa perustettu ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan
75 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi.

Poppamies on suomalainen yritys, joka suunnittelee makuja ja elämyksiä suomalaiseen keittiöön. Tuomme kansainvälisiä ja kiinnostavia tuotteita ihmisten arkeen ja juhlaan. Poppamies on tullut tunnetuksi erityisesti omista chilituotteistaan, jotka valtaavat myös kauppojen hyllyjä ympäri Suomea. www.poppamies.fi.

Sairaalaklovnit ry on on yhdistys, jonka kouluttamat artistit kiertävät lastenosastoilla viihdyttäen ja ilahduttaen pieniä potilaita ja heidän perheitään.