Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Toisenlaisia lahjoja saa Globe Hopen ja Ethicin myymälöistä

Kirkon Ulkomaanapu

Toisenlaisia lahjoja saa Globe Hopen ja Ethicin myymälöistä

Julkaistu: 18.11.2011 klo 12:23
Julkaisija: Kirkon Ulkomaanapu

Eettisiä tuotteita myyvät Globe Hope ja Ethic ovat mukana Kirkon Ulkomaanavun Toisenlaisen lahjan joulukampanjassa. Suosituimpia Toisenlaisten lahjojen kortteja saa jouluaattoon asti Globe Hopen ja Ethicin myymälöistä Kiseleffin korttelissa ja Lasipalatsissa Helsingissä.

”Yhteistyöllä parannetaan eettisten ja ekologisten Toisenlaisten lahjojen saatavuutta, mitä meiltä on paljon toivottu. Olemme iloisia uudesta yhteistyökuviosta. Toisenlaisten lahjojen kortit sopivat erinomaisen hyvin Globe Hopen ja Ethicin myymälöihin”, Kirkon Ulkomaanavun viestintäjohtaja Veera Hämäläinen sanoo.

Toisenlainen Lahja on lahjoitus, jolla voi ilahduttaa lähimmäistään kotimaassa ja samalla taata kehitysmaiden ihmisille esimerkiksi riittävän ruuan, puhtaan veden tai toimeentulon Kirkon Ulkomaanavun työn kautta. Jokaisesta lahjasta saa sähköisen tai perinteisen postikortin, jossa kerrotaan lahjan merkityksestä kehitysmaiden ihmisille.

Lisätietoja: Viestintäjohtaja Veera Hämäläinen, p. 050 386 6634

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin katastrofiavun antaja. Se kuuluu kirkollisten avustusjärjestöjen kansainväliseen kattojärjestöön ACT-allianssiin.