Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Tähtiartisti Jesse Kaikuranta Kirkon Ulkomaanavun lähettilääksi

Kirkon Ulkomaanapu

Tähtiartisti Jesse Kaikuranta Kirkon Ulkomaanavun lähettilääksi

Kutsu.
Julkaistu: 24.09.2013 klo 13:09
Julkaisija: Kirkon Ulkomaanapu

Kutsu toimittajille,

Marraskuun ensimmäisenä päivänä uuden albuminsa julkaiseva ja Voice of Finland 2012 –kilpailusta suureen suosioon noussut Jesse Kaikuranta on parhaillaan Sierra Leonessa Kirkon Ulkomaanavun vieraana.

Reilun viikon mittaisella matkalla Jesse Kaikuranta tutustuu paikalliseen koulutuskeskukseen. Siellä vaikeassa elämäntilanteessa olevat nuoret, kuten entiset taistelijat ja yksinhuoltajat saavat uuden mahdollisuuden ammattikoulutuksessa. Zimmin koulutuskeskuksesta valmistuu puuseppiä, kampaajia, kokkeja, rakennusmiehiä ja batiikkikankaiden tekijöitä.

Sierra Leonen kymmenen vuotta jatkunut sisällissota päättyi vuonna 2001.

Siviiliammatissaan Jesse Kaikuranta on laulunopettaja. Lähettiläänä hän on erikoistunut Kirkon Ulkomaanavun yhteen teemaan, koulutukseen.

Tervetuloa kuulemaan, millaisia tuntemuksia tapaamiset sierraleonelaisten nuorten kanssa herättivät artistissa.

Paikka:

Helsinki, Café Esplanad, Pohjoisesplanadi 37, kellariravintola

Aika:

Keskiviikko, 2. lokakuuta 2013

Kello 11.00 – 12.30

Tilaisuuden lopuksi toimittajilla on mahdollisuus haastatella Jesse Kaikurantaa.

Lounaaksi tarjotaan juustosalaattia. Ilmoittauduthan tilaisuuteen maanantaina 30. syyskuuta kello 12 mennessä.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Tiedottaja Eeva Suhonen, puhelin 0400 103 286 tai eeva.suhonen@kirkonulkomaanapu.fi

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin katastrofiavun antaja. Se kuuluu kirkollisten avustusjärjestöjen kansainväliseen kattojärjestöön ACT-allianssiin.