Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Positiivista nostetta Kankaanpäähän - Nuorkauppakamaritapahtumissa Jutta Gustafsberg ja Keijo Tahkokallio

Julkaistu: 18.06.2015 klo 13:11
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Kankaanpään Nuorkauppakamarin vilkas tapahtumavuosi tuo Kankaanpäähän nimekkäitä esiintyjiä, messuja ja teematapahtumia. Tapahtumat ovat osa Positiivista nostetta -teemavuotta.

TV:stä tuttu Jutta hyvinvoinnin lähettiläänä

Elokuussa Kankaanpään Nuorkauppakamari järjestää Hyvinvointitapahtuman, jossa Jutta Gustafsberg kannustaa ja antaa eväitä liikuntaan ja terveellisiin elämäntapohin.

– Jutta on mainio motivoija. Uskon, että kuulijat hurahtavat liikuntaan. Tavoitteemme on auttaa tavallisia ihmisiä motivoitumaan terveellisiin elämäntapoihin, sillä ne ovat suora tie parempaan elämänlaatuun, omaan jaksamiseen, parempaan työelämään ja terveyteen, sanoo Kankaanpään Nuorkauppakamarin projektipäällikkö Tuula Sillanpää.

Tapahtuma järjestetään 25. elokuuta. Kankaanpää Salin aulaan rakentuva tapahtuma esittelee monipuolisesti alueen hyvinvointiin, terveyteen, liikuntaan, ravintoon, kauneudenhoitoon liittyviä näytteilleasettajia.

– Tapahtumien pääyhteistyökumppaneita ovat Lähi-Tapiola, Kuntoutuskeskus Kankaanpää ja Combi. Yhteistyökumppanit ja näytteilleasettajat pitävät tapahtumia tärkeinä ja haluavat olla mukana positiivisessa nosteessa.

Keijo Tahkokalliolta vinkkejä vanhemmuuteen

Tapahtumasarjassa on lokakuun 15. päivä vuorossa Positiivista Nostetta vanhemmuuteen -tapahtuma, jossa pääesiintyjänä on Kankaanpäässä aiemminkin salit täyteen vetänyt Keijo Tahkokallio.

– Vanhemmat ovat kiinnostuneita, miten lapsille tarjota parasta lapsuutta. Tahkokallio on mielenkiintoinen ja käytännönläheinen puhuja, joka antaa vanhemman rooliin työkaluja, jotka istuvat lapsen arkeen. Kuulijat saavat eväät turvalliseen kasvuympäristöön, joka mahdollistaa heidän lapsilleen hyvät lähtökohdat terveeseen itsetuntoon ja luovuuteen, projektipäällikkö Tuula Sillanpää kertoo.

Myös tässä tapahtumassa on kiinnostavia näytteilleasettajia perheille. Molemmissa tapahtumissa on maksuton Sataedun lähihoitajaopiskelijoiden järjestämä lapsiparkki.

Syksyllä myöhemmin Kankaanpään Nuorkauppakamari järjestetää vielä rekrymessut.

Lisätiedot:

Tuula Sillanpää