Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Planin naistenpäivän brunssi 8.3.

Plan Suomi Säätiö

Planin naistenpäivän brunssi 8.3.

Kutsu.
Julkaistu: 17.02.2012 klo 12:43
Julkaisija: Plan Suomi Säätiö

Hyvä toimittaja,

Plan Suomi kutsuu sinut herkulliselle naistenpäivän brunssille to 8.3. klo 9.30 kahvila Fannyyn (Bulevardi 40, Helsinki).

Oikeushammaslääkäri, Planin kunniapuheenjohtaja Helena Ranta kertoo brunssin lomassa tyttöjen koulutuksen tärkeydestä ja Mosambikin-matkastaan, jolla tutustui Planin työhön sekä maan tyttöjen asemaan.

Tarjoamme myös ajankohtaista tietoa maailman köyhimpien nuorten naisten asemasta ja varhaisavioliitoista – sekä siitä, miksi tyttöjen kouluttaminen on maailman paras sijoitus.

Pyydämme ilmoittautumisia to 1.3. mennessä osoitteeseen iida.riekko@plan.fi.

Lisätietoa Koska olen tyttö -kampanjasta: www.plan.fi/koska-olen-tytto

Lämpimin terveisin

Plan Suomi

Plan on kehitysyhteistyöjärjestö, joka parantaa kehitysmaiden lasten elämänlaatua pysyvästi. Planin työn pääasiallisia rahoittajia ovat yksityiset, kummitoiminnassa mukana olevat ihmiset. Tärkeitä rahoittajia ovat myös ulkoasiainministeriö sekä yritykset. Uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton Plan perustettiin 1937, ja Suomessa toiminta alkoi 1998. Plan toimii yhteensä 68 maassa. Lisätietoja: www.plan.fi