Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » OS/G Viestintä tukee SOS-Lapsikylää kansainvälisessä kummitoiminnassa

OS/G Viestintä tukee SOS-Lapsikylää kansainvälisessä kummitoiminnassa

Julkaistu: 07.05.2014 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

TIEDOTE                                                                                                                                    7.5.2014

OS/G Viestintä tukee SOS-Lapsikylää kansainvälisessä kummitoiminnassa

SOS-Lapsikylä on alkanut julkaista lehteä kansainvälisille kummeille. Lehden toimittamisesta vastaa OS/G Viestintä pro bono -periaatteella.

– Meillä ei aikaisemmin ole ollut resursseja tuottaa erillistä lehteä kansainvälistä toimintaamme tukeville kummeille. Siksi olemmekin erityisen iloisia, että voimme nyt Kummit kylässä -lehden kautta kertoa suomalaisille kummeille juuri niistä asioista, joista he ovat kiinnostuneita: kummiudesta ja lasten asemasta maailmalla, kertoo SOS-Lapsikylän varainhankintapäällikkö Kei Heikkilä.

Kummit kylässä -lehteä tehdään hyvin pienellä rahallisella panoksella. Lehden toimitus- ja taittotyön tekee OS/G Viestintä pro bono -periaatteella.

– Haluamme minimoida ne varat, jotka käytämme markkinointiin, sillä pyrimme siihen, että mahdollisimman suuri osa kummien lahjoittamista varoista menisi maailman lapsille. Siksi on hienoa, että OS/G Viestintä tuottaa meille lehteä pro bono -periaatteella, Heikkilä toteaa.

– Olemme tehneet yhteistyötä SOS-Lapsikylän kanssa eri projektien muodossa kotimaassa, ja halusimme nyt laajentaa tukeamme myös kansainväliseen toimintaan. Toivomme, että voisimme kannustaa viestinnän keinoin mahdollisimman monia ryhtymän kummeiksi ja toisaalta tehdä kummityön tuloksia näkyväksi, kertoo OS/G Viestinnän toimitusjohtaja Toni Perez.

Tänään ilmestyvässä tuoreimmassa numerossa on teemana Mosambik. Lisäksi mukana on kummihaastatteluita, kirjailija Maaria Päivisen kolumni ja uutisia maailmalta.

Kummit kylässä -lehti on jaossa muun muassa Maailma kylässä -festareilla SOS-Lapsikylän osastolla. Lehti ilmestyy kaksi kertaa vuodessa.

Lisätiedot:

Kei Heikkilä, SOS-Lapsikylä, puh  040 747 7830, kei.heikkila@sos-lapsikyla.fi