Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » MUISTUTUSKUTSU: FC TPS ja Turun seudun urheiluakatemia yhteistyöhön Kaarinan SOS-lapsikylän kanssa

SOS-Lapsikylä

Kutsu.
Julkaistu: 26.03.2015 klo 11:09
Julkaisija: SOS-Lapsikylä

Kutsu tiedotustilaisuuteen:

Turkulaiset urheilutoimijat ja Kaarinan SOS-lapsikylä yhteistyöhön

TPS jalkapallo, Turun Seudun Urheiluakatemia ja Skating Club Turku käynnistävät lasten ja nuorten liikuntaa edistävän yhteistyön Kaarinan SOS-lapsikylän kanssa. Yhteistyön tavoitteena on lisätä Kaarinan SOS-lapsikylän sekä myös muiden alueen lasten hyvinvointia tarjoamalla heille uusia liikuntamahdollisuuksia. Järjestämme aiheesta tiedotustilaisuuden keskiviikkona 1. huhtikuuta 2015 klo 14 alkaen.  Tilaisuudessa avataan erilaisia yhteistyön muotoja sekä liikunnan merkitystä lapsen terveen itsetunnon rakentajana.

Tilaisuutta alustavat TPS-jalkapallon urheilutoimenjohtaja Juha Reini ja johtaja Esa Vierikko Kaarinan SOS-lapsikylästä.

Tiedotustilaisuus järjestetään Kaarinan SOS-lapsikylässä osoitteessa Luhtikatu 2 A, 20780 Kaarina.

Ilmoittautumiset tiistaihin 31.3.2015 mennessä Heikki Möttöselle heikki.mottonen@gmail.com, p. 040 528 4022.

Lämpimästi tervetuloa!

Heikki Möttönen                                                     Esa Vierikko
tiedottaja                                                               johtaja
TPS jalkapallo                                                        Kaarinan SOS-lapsikylä

SOS-Lapsikylän tavoitteena on lisätä lasten ja perheiden hyvinvointia Suomessa ja maailmalla. Autamme perheitä varhaisen tuen sekä avo- ja sijaishuollon palveluin. Keräämme myös varoja lasten ja perheiden tukemiseen. SOS-Lapsikylä on toiminut Suomessa vuodesta 1962 ja se on kansainvälisen SOS Children’s Villages -järjestön jäsen. Järjestöllä on toimintaa yli 130 maassa.

Suomen toimintaan voi tutustua osoitteessa www.sos-lapsikyla.fi ja kansainvälisen SOS-lapsikyläjärjestön työhön osoitteessa www.sos-childrensvillages.org.