Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen varsinaisessa kokouksessa tehtiin henkilövalintoja

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Julkaistu: 27.11.2014 klo 12:57
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Kaisu Merilä jatkaa Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen hallituksen puheenjohtajana. Hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin varsinaisessa kokouksessa Pirjo Luotola. Lisäksi kokouksessa päätettiin ensi vuoden toiminnasta ja jaettiin tunnustuspalkinto Keski-Pohjanmaan piirikeskukselle.

Kaisu Merilä jatkaa puheenjohtajana, Pirjo Luotola hallitukseen

Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen varsinainen kokous järjestettiin Helsingissä 26.11.2014.

Matkailuyrittäjä Kaisu Merilä Oulusta valittiin uudelle kolmivuotiskaudelle Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry:n hallituksen puheenjohtajaksi. Maa- ja metsätalousyrittäjä Pirjo Luotola Keski-Suomesta valittiin äänestyksessä hallituksen uudeksi jäseneksi vuosiksi 2015–2017.

Hallituksessa jatkavat jäseninä maatalousyrittäjä Riitta Ryhänen Pohjois-Savosta, kansanedustaja Mirja Vehkaperä Oulusta, maatalousyrittäjä Rauni Miettinen Hämeestä sekä yrittäjä Maija Willman Satakunnasta sekä toiminnanjohtaja Mirja Hellstedt.

Kokous hyväksyi myös vuoden 2015 toimintasuunnitelman, joka jatkaa kaksivuotista Metsästä voimaa -teemaa.

Keski-Pohjanmaan piirikeskus sai tunnustuspalkinnon

Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen hallitus jakoi tänä vuonna valtakunnallisen tunnustuspalkinnon huomionosoituksena Keski-Pohjanmaan piirikeskukselle. Maa- ja kotitalousnaiset toimivat 11 piirikeskuksessa.

Palkinnon perustelujen mukaan Keski-Pohjanmaan piirikeskus on kehittänyt uudenlaista ja kiinnostavaa toimintaa sekä viestinyt monipuolisesti maa- ja kotitalousnaisten toiminnasta. Lisäksi piirikeskuksen kaksi toimihenkilöä ovat olleet erittäin aktiivisia neuvonta- ja järjestötyössä.

toiminnanjohtaja Mirja Hellstedt
puh. 040 707 3223, mirja.hellstedt@maajakotitalousnaiset.fi

vs. viestintäpäällikkö Silja Varjonen,
puh. 040 526 8475, silja.varjonen@maajakotitalousnaiset.fi