Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Lavoille palaava Jenni Vartiainen mukana Elämä Lapselle -juhlakonsertin tähtikaartissa 18. syyskuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Julkaistu: 09.08.2013 klo 11:45
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Suomen suosituimpiin artisteihin lukeutuvan Jenni Vartiaisen uuden singlen ensiesitys televisiossa nähdään suorassa Elämä Lapselle -konserttilähetyksessä 18. syyskuuta MTV3:lla. Jennin ohessa lapsipotilaiden puolesta Hartwall Areenan lavalle nousee monia huippuartisteja: Cheek, Jutty Ranx, Antti Tuisku, Reckless Love, Isac Elliot, Robin, Sini Sabotage + JVG, Nuppu, Redrama, Tietosuus, Daniel Helakorpi, Aikakone, Satin Circus, Hanna Pakarinen, Aikakone sekä potpurijoukko Riki Sorsa + Vicky Rosti + Tony Montana + Tommi Läntinen.

Elämä Lapselle 2013 on Lastenklinikoiden Kummit ry:n 20-vuotisjuhlakonsertti

Tänä vuonna Elämä Lapselle -konsertti juhlistaa 20-vuotiasta Kummit ry:tä tekemällä pienen aikamatkan yhdistyksen historiaan. Konsertin upea artistimixi koostuu lukuisista tämän hetken supersuosikeista höystettynä muutamalla legendaarisella Elämä Lapselle -esiintyjällä, joista Tommi Läntinen ja Riki Sorsa olivat mukana jo ensimmäisessä Olympiastadionilla järjestetyssä Elämä Lapselle -konsertissa 90-luvun puolivälissä. Kolmetuntinen konsertti tarjoaa tälläkin kertaa takuuvarman elämyksen, kun yhden illan aikana on mahdollisuus nähdä lähes 20 tähtiesiintyjää. Meininki on mainio ja tarkoitus tärkeä, joten tervetuloa mukaan!

Lastenklinikoiden Kummit ry on syksyllä 1993 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Vuoden 2012 lahjoitussumma lastenklinikoille ja lastentautien tutkimustyöhön oli n. 1,7 miljoonaa euroa. Koko toimiaikanaan Lastenklinikoiden Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä. Yhdistyksen perustajäsenistöön kuuluvat Hjallis Harkimo, Taneli Mäkelä, Riki Sorsa, Juha Rantasila sekä Teemu Selänne.

Lue lisää Kummeista ja Elämä Lapselle -konsertista

Tutustu Kummien tarinaan 1993–2013

Liput ja lahjoitusohjeet

25/30 € maksavat konserttiliput ovat nyt myynnissä Lippupisteessä.

Yli 1000 euron lahjoituksella saa tervehdyksen suoraan Elämä Lapselle -konserttilähetykseen MTV3:lla. Ennakkolahjoituksia voi tehdä osoitteessa kummit.fi.

Lähetyksen aikana lahjoittaa voi soittamalla numeroihin 0600-1-6000 (15,36 € + pvm) sekä 0600-1-2206 (suuremmat lahjoitukset). Tekstarilahjoituksia voi tehdä lähettämällä viestin “KUMMIT” numeroon 16155 (viestin hinta 10 €).

www.kummit.fi

Matti Valli, p. (09) 682 452 14, matti.valli@kummit.fi

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.