Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Laula kanssamme -kesäkonsertti 14.6. klo 18 Temppeliaukion kirkossa

HelsinkiMissio

Laula kanssamme -kesäkonsertti 14.6. klo 18 Temppeliaukion kirkossa

Julkaistu: 08.06.2016 klo 09:00
Julkaisija: HelsinkiMissio

Kaikille avoin HelsinkiMission järjestämä kesäkonsertti tarjoaa musiikkielämyksiä sekä tilaisuuden yhteislauluun. Konserttiin on vapaa pääsy.

– Tässä konsertissa ei tarvitse vain kuunnella. Jokainen saa laulaa tuttuja, rakkaita lauluja, jotka herättävät muistoja ja virittävät mielen kesätunnelmaan, kuvailee muusikko Inna Vintturi, joka on suunnitellut konsertin.

Suvivirsi ja monet muut kesäiset suosikit kaikuvat Temppeliaukion kirkossa koko yleisön laulamana nyt jo neljättä kertaa järjestettävässä konsertissa. Idea konserttiin saatiin HelsinkiMission viikoittain järjestämistä Laula kanssamme -yhteislaulutilaisuuksista. Ne ovat keränneet jo vuosien ajan sadat seniorit laulamaan yhdessä.

– Laula kanssamme -kesäkonsertissa ei kuitenkaan ole ikärajaa, vaan jokainen musiikin ja laulun ystävä on tervetullut nauttimaan yhteislaulun hyvää tekevistä vaikutuksista. Tätä konserttia ei kannata jättää väliin, Inna Vintturi vinkkaa.

Konsertti on monipuolinen ja ajankohtainen. Illan päätähtenä laulaa Papas no Mamas Juha Vintturin johdolla.

– Rakkaus laulamiseen, rento tyyli esiintyä ja hauskat sovitukset luovat oman leimansa pappojen lauluun, Inna Vintturi kehuu.

Illan aikana kuullaan myös oopperalaulaja Klaus Pennasen komeaa yksinlaulua, Inna Vintturin helisevää huilua sekä diplomiurkuri Tuomas Karjalaisen virtuoosimaista soitantaa. Lisäksi laulukvartetti esittää pari tuttua, kesäistä laulua.

HelsinkiMission toiminnanjohtaja Olli Valtonen avaa konsertin yhdessä Töölön seurakunnan kirkkoherra Auvo Naukkarisen kanssa.

Lisätiedot:

Musiikkivastaava Inna Vintturi, 050 337 4896

Viestintäpäällikkö Kristiina Backberg, 044 733 1544, kristiina.backberg@helsinkimissio.fi

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii senioreiden, nuorten, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö haastaa kaikki suomalaiset toimimaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii noin 100 työntekijän ja yli 800 vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä Raha-automaattiyhdistys.