Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Kummit keilaa Oulussa 21.5. – tervetuloa mukaan!

Lastenklinikoiden Kummit ry

Kummit keilaa Oulussa 21.5. – tervetuloa mukaan!

Kutsu.
Julkaistu: 19.05.2015 klo 13:15
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummien ilomielinen keilatapahtuma järjestetään Oulun keilahallissa torstaina 21. toukokuuta klo 18 alkaen. Keilakisassa Kummitähdillä täydennetyt yritysjoukkueet ottavat mittaa toisistaan tukien samalla Oulun lastenklinikan toimintaa. Tapahtuman tuotto suunnataan hoito- ja viihtyvyystarvikehankintoihin.

Kummikeilaajia: Jenni Jaakkola, Riitta-Liisa Roponen, Mikko Manner, Mika Juola, Kari-Pekka Toivonen, Päivi Kuuva, Daniel Helakorpi, Sini Alatalo, Juho Schroderus.

klo 18 – Tervetuloa tapahtumaan

klo 18:15-19 – haastatteluaikaa lehdistölle

klo 19 – Kummien jako joukkueisiin ja ohjeistus

klo 19:15 – Peli alkaa

n.klo 21 – Palkintojenjako

Hyvää kotimatkaa!

Tapahtumapaikka: Oulun keilahalli, Isokatu 97.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Susanna Laurila, p. 040 179 7914, susanna.laurila@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.