Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Hyväntekeväisyyslätkää ja hauskaa menoa Hämeenlinnassa 25. elokuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Hyväntekeväisyyslätkää ja hauskaa menoa Hämeenlinnassa 25. elokuuta

Kutsu.
Julkaistu: 20.08.2013 klo 11:30
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

HPK Old Stars ja Mansester Broilers kohtasivat Lastenklinikoiden Kummien hyväntekeväisyysottelussa ensimmäisen kerran jo 10 vuotta sitten ja nyt mennään taas: sunnuntaina 25.8. Hämeenlinnan Ritarihallissa on luvassa lätkän lisäksi ohjelmaa taitoluistelusta musiikkiesityksiin.  Kiekkotaitojaan koko perheen tapahtumassa esittelevät mm. Risto Jalo, Jyrki Lumme, Toni Mäkiaho, Mika Nieminen, Ville Nieminen, Jukka Tammi, Vesa Toskala, Arttu Harkki, Petri "Mauno" Ahonen ja Mikko Nousiainen. Paikalla nähdään myös monia muita tuttuja kuten Pirjo Nuotio, Marko Annala, Karoliina Blackbum, Marko Asell, Pantse Syrjä, Lotta Hintsa sekä musiikista vastaavat Mikael Gabriel, Linda Vink, Freeman, Henna Sara ja Jimmy Cola.

Hämeenlinnassa järjestettävän hyväntekeväisyysottelun puuhamiehinä toimivat jo vuosien ajan Kummeja auttanut Pentti ”Pikku-Pena” Nyholm sekä Hilpas Sulin. Pääsyliput tapahtumaan maksavat 10 € ja ne ovat myynnissä Tiiriön ja Hämeensaaren Citymarketeissa. Tapahtuman tuotolla tuetaan Kanta-Hämeen keskussairaalan lastenosastoa sekä TAYS:n Lastenklinikkaa.

Aikataulu

14:00 Jimmy Cola

14:25 Linda Vink ja Henna Sara

14:45 Mikael Gabriel

15:05 Juulia Turkkila ja pienet jäätanssijat

15:15 1. erä: HPK Old Stars – Mansester Broilers

15:40 erätauko: Freeman, Jimmy Cola, yllätysesiintyjät

16:00 2. erä: HPK Old Stars – Mansester Broilers

16:30 Tilaisuus päättyy

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Pentti Nyholm, p. 040 838 2846

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.