Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Haluatko haastatella Lähi-idän ruohonjuuritason asiantuntijoita 18.9.

Suomen Lähetysseura

Haluatko haastatella Lähi-idän ruohonjuuritason asiantuntijoita 18.9.

Julkaistu: 11.09.2014 klo 10:17
Julkaisija: Suomen Lähetysseura

Suomen Lähetysseura tarjoaa teille haastateltaviksi 18.9. Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan asiantuntijoita Terence Ascottia ja Rita Elmounayeria. Molemmat toimivat alueella toimivan SAT-7-satelliittitelevision palveluksessa.

SAT-7:n toiminnanjohtaja Terence Ascott on työskennellyt 40 vuoden ajan mm. Libanonissa ja Egyptissä. Hän tuntee alueen poliittisen tilanteen. Viimeisimmässä uutiskirjeessä Ascott kutsuu Irakin tämänhetkisiä tapahtumia kansanmurhaksi, josta tulevat sukupolvet ovat häpeissään: http://us2.campaign-archive2.com/?u=c9050727faac9e308bf3ba305&id=40dab0d98d&e=ec79900b41

Libanonissa syntynyt Rita Elmounayer toimii SAT-7:n arabiankielisten kanavien ohjelmajohtajana. Hän tuntee hyvin naisten elinolot ja haasteet levottomilla alueilla.

Molemmat pitävät katsojiin yhteyttä mm. vierailuin, puhelimella ja Facebook-sivujen kautta  https://www.facebook.com/SAT7Network

SAT-7 on vuonna 1996 perustettu tunnustustenvälinen järjestö, joka toimii arabian, turkin ja farsin kielellä. Kristillisestä taustasta se toimii sillanrakentajana eri uskontokuntien välillä. Ohjelmat tavoittavat noin 20 miljoonaa katselijaa.

Varaa aika Ascottin ja Elmounayerin haastatteluun torstaille 18.9. paula.laajalahti@suomenlahetysseura.fi  puh. 043 824 2153

***

Ascott ja Elmounayer ovat myös Suomen Lähetysseurassa 19.9.klo 10.00-12.30 pidettävän Lähi-itä-seminaarin pääpuhujat. Seminaari on ilmainen, ohjelma on ohessa.

Suomen Lähetysseura on vuonna 1859 perustettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon lähetysjärjestö, joka toimii 30 maassa yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja järjestöjen kanssa. Lähetysseura on myös ulkoasiainministeriön kumppanuusjärjestö ja yksi Suomen suurimpia kehitysyhteistyöjärjestöjä. www.suomenlahetysseura.fi