Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » GoExcellent hoitaa Idols tekee hyvää –tapahtuman puhelinpalvelun

GoExcellent

GoExcellent hoitaa Idols tekee hyvää –tapahtuman puhelinpalvelun

Julkaistu: 12.04.2011 klo 07:00
Julkaisija: GoExcellent

GoExcellent hoitaa Idols tekee hyvää –tapahtuman puhelinpalvelun

Suomen suurin contact center –palveluita tarjoava yritys, GoExcellent, hoitaa Kirkon Ulkomaanavun ja FremantleMedia Finlandin yhteistyössä järjestämän Idols tekee hyvää –ohjelman  puhelinpalvelun. Idols tekee hyvää –ohjelma näkyy pääsiäissunnuntaina 24.4. MTV3-kanavalla. 140 goexcellentiläistä ottaa vastaan lahjoituspuheluita Helsingissä, Lahdessa ja Jyväskylässä.

- Meille on tärkeää olla mukana hyvällä asialla, sanoo GoExcellent Finlandin toimitusjohtaja Jakob Skand. Yhteistyöllä Kirkon Ulkomaanavun kanssa on meille myös sisäisesti suuri, motivoiva merkitys, Skand sanoo. – Odotettavissa on suuri määrä lahjoittajien yhteydenottoja. Meillä on Suomen suurimpana alan toimijana tarjota tähän toimiva koneisto, kokemus ja tuhannen asiakaspalvelun ammattilaisen joukko, jolla kyetään hoitamaan kuinka suuret puhelumassat tahansa. Haluamme taata, että jokainen, joka haluaa auttaa, pääsee sen myös tekemään, Skand kertoo. – Me emme saa tästä toimeksiannosta voittoa, vaan perimme palvelusta vain välittömät kustannukset.

Idols tekee hyvää –konsertilla kerätään varoja Kirkon Ulkomaanavun työhön kehitysmaissa kaikkein köyhimpien ihmisten auttamiseksi. Kirkon Ulkomaanavun työ keskittyy kehitysmaissa turvaamaan elämän perusedellytykset kuten riittävän ruuan, puhtaan veden ja toimeentulon. Tavoitteena on aina pysyvä muutos ja siksi tärkeä osa työssä on kehitysmaiden ihmisten voimaannuttaminen.

75 miljoonaa lasta ei pääse peruskouluun, vaikka koulutus on yksi tehokkaimmista keinoista köyhyyden vähentämisessä. Siksi on tärkeää auttaa kehitysmaiden nuoria, jotta he pystyisivät itse auttamaan itseään ja lähiyhteisöään. Koulutuksen puute onkin sekä köyhyyden syy että seuraus. Kirkon Ulkomaanapu tukee nuorten koulutusmahdollisuuksia useissa Aasian, Afrikan ja Etelä-Amerikan maissa

Toimitusjohtaja Jakob Skand, GoExcellent Finland, jakob.skand@goexcellent.com, puh. 044 311 0045
Ritka Heino, Kirkon Ulkomaanapu, puh. 0400 103 284

GoExcellent –konserni perustettiin vuonna 2000 (nimellä Excellent AB) ja siitä on sittemmin kasvanut yksi Pohjoismaiden kolmesta johtavasta contact center –palveluiden toimittajasta. 20 miljoonaa vuotuista asiakaskontaktia, 100 M€:n liikevaihto, 13 toimipistettä neljässä maassa ja 3000 työntekijää tekevät yhtiöstä yhden Pohjoismaiden merkittävimmistä alle 26-vuotiaiden työllistäjistä. GoExcellentin asiakkaita ovat mm. Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV ja Telia. Yhtiön pääkonttori on Solnassa, Tukholman ulkopuolella. Suomessa GoExcellentin palveluksessa on yli 1000 työntekijää Helsingissä Lahdessa, Kouvolassa, Jyväskylässä, Pietarsaaressa ja Taivalkoskella. www.goexcellent.com