Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Diili-ohjelmasta tuttu Janne Rauhala markkinoi Toisenlaisia lahjoja Hyvän tahdon torilla

Kirkon Ulkomaanapu

Julkaistu: 18.11.2011 klo 13:59
Julkaisija: Kirkon Ulkomaanapu

Diili-ohjelmasta tuttu Janne Rauhala on mukana Toisenlaisen lahjan markkinointipisteellä sunnuntaina Senaatintorin Hyvän tahdon torilla. Rauhala oli mukana suunnittelemassa Kirkon Ulkomaanavulle uutta Toisenlaista lahjaa Diilin viime maanantain ohjelmassa.

Janne Rauhala auttaa sunnuntaina Ulkomaanapua Toisenlaisen Lahjan markkinoinnissa muiden vapaaehtoisten mukana. ”Janne on viihdyttävä persoona ja siksi halusimme pyytää Jannen mukaan Toisenlaisen Lahjan joulumarkkinointikampanjaan.”, kommentoi Kirkon Ulkomaanavun varainhankinnan koordinaattori Else Hukkanen.

”Vahinko, että tuon laulamisen vuoksi tuli aikamoista höykytystä Jannea kohtaan, ei se homma meidän puolestamme siitä ollut kiinni.”

Hyvän tahdon tori liittyy Helsingin Aleksanterinkadun joulukadun avajaisiin. Torilla on mahdollisuus hankkia Avustustyöntekijä- ja muita Toisenlaisen Lahjoja klo 13.30-16.

Toisenlainen Lahja on lahjoitus, jolla voi ilahduttaa lähimmäistään kotimaassa ja samalla taata kehitysmaiden ihmisille esimerkiksi riittävän ruuan, puhtaan veden tai toimeentulon Kirkon Ulkomaanavun työn kautta. Jokaisesta lahjasta saa sähköisen tai perinteisen postikortin, jossa kerrotaan lahjan merkityksestä kehitysmaiden ihmisille.

Lisätietoja: Varainhankinnan koordinaattori Else Hukkanen, p. 040 010 3290

Kirkon Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin katastrofiavun antaja. Se kuuluu kirkollisten avustusjärjestöjen kansainväliseen kattojärjestöön ACT-allianssiin.