Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Ahkeroiko teidän seurassanne vuoden jääkiekkohuoltaja? Muistathan ilmoittaa hänet kisaan!

Cramo

Julkaistu: 21.01.2016 klo 10:00
Julkaisija: Cramo

Cramo järjestää jo neljättä kertaa yhdessä Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:n kanssa mittavaa suosiota nauttineen Vuoden jääkiekkohuoltaja -kilpailun. Kilpailu nostaa esille vapaaehtoisperiaatteella toimivien jääkiekkohuoltajien ansiokasta työtä ympäri Suomen. Nyt on aika muistaa oman seuran ahkeria huoltajia ja tehdä ehdotus osoitteessa www.huoltopelaa.fi

Suursuosion saaneen kisan aikana on käynyt ilmi, että suomalaisissa jääkiekkoseuroissa todellakin vietetään mainioita päiviä huoltajien ansiosta. Seuroissa toimivat sadat vapaaehtoiset pyykkäävät ja psyykkaavat. He myös pitävät niin luistimet kuin pelaajatkin terässä.

Nyt on kiitosten aika! Ehdota omaa suosikkiasi vuoden 2015 jääkiekkohuoltajaksi osoitteesssa www.huolopelaa.fi 12.2.2016 mennessä.

Homma toimii näin:

• Ehdottamasi huoltajan tulee tehdä työtään vapaaehtoisperiaatteella.
  • Ilmoita ehdokkaasi meille perustelujen ja huoltajan yhteystietojen kera tämän sivuston kautta 12.2.2016 mennessä
  • Kannusta omaa joukkuettasi tai seuraasi markkinoimaan omaa ehdokastasi aktiivisesti esimerkiksi perustamalla ehdokkaallanne omat Facebook-sivut tai tuottamalla YouTube-sivut.

Voittajan valinta

Tuomaristo valitsee kaikkien ehdotusten joukosta 10 finalistia, joiden joukosta valitaan vuoden 2015 jääkiekkohuoltaja.

Myös yleisö pääsee äänestämään Facebookissa omaa suosikkiaan helmikuun aikana.

Tuomaristoon kuuluvat Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:stä Hannu Soro, ammattijääkiekkoilija Jere Lehtinen ja Maiju Nupponen Cramo Finland Oy:stä.

Luvassa mahtavat palkinnot

Voittaja saa 700 euron stipendin Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai vastaavan suuruisen varustepaketin.

Yleisön suosikki saa 350 euron stipendin Kisakallion urheiluopistolla järjestettävään Jääkiekkohuoltajan täydennyskoulutukseen tai vastaavan suuruisen jääkiekkoaiheisen varustepaketin.

Kaikkien ehdotuksen lähettäneiden kesken arvotaan 300 euron arvoisen jääkiekkoaiheisen varustepaketin.

Kuka voitti viime vuonna?

Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2014, jolloin jääkiekkohuoltajaksi valittiin Ässät B1-joukkueen huoltaja Kari Ågren

Tutustu kilpailuun osoitteessa huoltopelaa.fi.

OS/G Viestintä

Toni Perez

GSM: +358 400 630 063, sähköposti: toni.perez@osg.fi

Cramo Finland on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo. Koneiden ja laitteiden lisäksi vuokraamme siirtokelpoisia tiloja sekä tarjoamme muita rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Kotimaassa Suomessa toimimme valtakunnallisesti yli 400 työntekijän voimin noin 60 toimipisteestä käsin. Asiakaskuntaamme kuuluu yrityksiä ja tahoja rakennusteollisuuden ja muun teollisuuden, kaupan sekä julkisen sektorin alalta. Lisäksi palvelemme kuluttajia. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.cramo.fi.