Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Webastolta uusia suuria vesilämmittimiä

Oy Kaha Ab

Webastolta uusia suuria vesilämmittimiä

Julkaistu: 12.09.2016 klo 13:23
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Webasto tuo markkinoille vuoden 2017 aikana kaksi uutta suurta vesilämmitinmallia 12-15 kW teholuokassa. Uusista Thermo Top Pro 120 ja Thermo Top Pro 150 lämmittimistä löytää mallin sekä 12- että 24 voltin jännitejärjestelmiin. Lämmittimet ovat optimoitu polttoaineen ja virran kulutukseltaan taloudellisiksi sekä ympäristöystävällisiksi. Lämmittimet ovat erityisesti suunniteltu käytettäväksi linja- ja kuorma-autoissa, maansiirto- ja maatalouskoneissa sekä suurissa veneissä.

Uudet lämmitinmallit ovat kevyempiä ja pienempiä kuin edeltäjänsä ja sallivat enemmän vapautta asennuksen suhteen. Kuten muutkin Webasto-lämmittimet, myös Thermo Top Pro 120 ja 150 mallit voidaan käynnistää joko perinteisillä ajastimilla ja kaukosäätimillä mutta myös uusilla ThremoCall 4 -gsm-käyttölaitteilla.

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.